חזי רוטמן מונה למנכ"ל החדש של קודאק ישראל

רוטמן גם ימשיך בתפקידו כמנהל חטיבת התוכנה הגלובלית של קודאק למערכות קדם דפוס ; החברה עוברת תהליך של שינויים ארגוניים: במסגרת זו, היא פיטרה כ-200 עובדים מחטיבת הייצור והתפעול, במסגרת העברת קו הייצור שהיה בישראל לסין

לאחר שהסתיימו, לפחות בינתיים, הזעזועים בקודאק ישראל, החברה ממנה מנכ"ל חדש. את התפקיד ימלא החל מהיום חזי רוטמן, שמנהל את חטיבת התוכנה הגלובלית של קודאק למערכות קדם דפוס. רוטמן ימשיך לכהן כמנהל חטיבת התוכנה. רוטמן הצטרף לחברה ב-2001 ובתפקיד הקודם היה מנהל חטיבת ההדמיה הדיגיטלית.

קודאק ישראל, המספקת מערכות חומרה ותוכנה לתעשיות קדם-הדפוס והדפוס הדיגיטלי, עוברת בחודשים האחרונים תהליך לא פשוט של שינויים ארגוניים. במסגרת זו, היא פיטרה כ-200 עובדים מחטיבת הייצור והתפעול, במסגרת העברת קו הייצור שהיה בישראל לסין. כמו-כן, פרש גם מנהל החטיבה, אבי ולדמן, שתפקד בשנים האחרונות כמנכ"ל משותף. כרגע מונה הפעילות בישראל כ-650 עובדים, רובם בתחום הפיתוח.

קודאק ישראל הפכה לפעילות משמעותית בישראל עם רכישת קריאו ב-2005, שהחזיקה בישראל מרכזי פיתוח וייצור. הזעזועים בארץ הם חלק מתהליך התייעלות שעוברת קודאק העולמית, שדיווחה על קיצוץ 4,000 משרות נוספות בהמשך להפסדים כבדים שרשמה החברה השנה, ובסך הכול פיטרה מעל ל-40 אלף עובדים במשך השנים האחרונות. חטיבת התקשורת הגרפית, במסגרתה מתבצעת הפעילות בישראל, רשמה ברבעון האחרון הפסד תפעולי.