יהודה זיסאפל ממשיך להגדיל האחזקה ברדוור: הגיע ל-16.7%

זיסאפל עמד בראש החברה בעבר, ומשמש עד היום כדירקטור, בעוד בנו רועי מכהן כמנכ"ל רדוור

הורים אמורים להאמין בילדיהם ולתמוך בהם. כך נהוג לחשוב. יהודה זיסאפל הוא דוגמה לאב שממשיך להביע אמון בבנו, רועי זיסאפל, ובחברה שאותה הוא מנהל - רדוור .

זיסאפל האב הגדיל בשנה החולפת את אחזקתו בחברת פתרונות החומרה, מ-14.8% לכדי 16.7% מהון המניות, כך עולה מדיווח שהגיש אמש לרשות ניירות הערך בארה"ב (ה-SEC), ומעודכן ליום האחרון של 2008.

יהודה זיסאפל כיהן כיו"ר רדוור מאז היווסדה ועד לשנת 2006, ומוסיף לשמש כיום כדירקטור. הוא הגדיל במהלך השנה החולפת את אחזקתו בחברה ב-257 אלף מניות. יצויין, שמתחילת 2008 ועד היום איבדה רדוור 65%, והיא נסחרת כעת לפי שווי של 103 מיליון דולר.

נזכיר, כי רק לפני שבועות אחדים הביע זיסאפל אמון דומה בחברה אחרת מקבוצת רד המשפחתית, חברת ציוד התקשורת רדויז'ן. זיסאפל הגדיל את אחזקתו מ-5.2% ל-6.8% במניות החברה, שבראש הדירקטוריון שלה עומד אחיו, זהר זיסאפל.

רדוור מספקת לארגונים ולחברות טלקום פתרונות חומרה לניתוב עומסים באינטרנט. ביום שלישי הבא מתעתדת החברה לפרסם את הדו"ח לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2008 כולה, ולפי ההערכות בשוק היא צפויה לדווח על הכנסות של 25.4 מיליון דולר ועל הפסד Non-GAAP (בנטרול הפחתות ואופציות) של 4 סנט למניה, או 780 אלף דולר. התחזית הרשמית של החברה, לעומת זאת, היא לרשום רווחיות במונחי Non-GAAP.

רועי זיסאפל מכהן כמנכ"ל רדוור מאז היווסדה, וגם לו אחזקה נאה במניות החברה, בשיעור של 5.1%.