"הגברת הראשונה" של צרפת מכרה טירה משפחתית באיטליה לנסיך סעודי תמורת 11.5 מיליון דולר

קרלה ברוני, דוגמנית-העל לשעבר הנשואה לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי, תחלוק את הסכום עם עוד 2 בנות משפחתה ; תכולת הטירה, הכוללת פריטי אמנות ותכשיטים מהמאה ה-18, נמכרה תמורת 10.6 מיליון אירו

"הגברת הראשונה" של צרפת, דוגמנית-העל לשעבר, קרלה ברוני, הנשואה לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי, הודיעה כי מכרה את הטירה המשפחתית בטורינו איטליה, לנסיך סעודי. לאחר חודשים של משא-ומתן, הצדדים הסכימו למחיר מכירה של 9 מיליון אירו (כ-11.5 מיליון דולר).

נראה כי אילי הנפט המזרח-תיכוניים לוטשים עיניהם לא רק לבנקים עולמיים (דוגמת סיטיגרופ, שהנסיך הסעודי אלוואליד בן-טלאל הפך לבעל עניין מרכזי בו), אלא גם לנכסי נדל"ן יוקרתיים - כמו הטירה המלכותית של משפחת ברוני.

הטירה היוקרתית היתה בבעלות משותפת של 3 נשים למשפחת ברוני-טדשי: קרלה, ולריה ומריסה, והרכילות אומרת כי הסכום יתחלק שווה בשווה בין שלושתן.

בשנים האחרונות, הטירה לא היתה בשימוש ע"י המשפחה והפעם האחרונה בה היא היתה בשימוש - היא בעת החתונה של קרלה לנשיא צרפת סרקוזי.

על רקע המצב הכלכלי הנוכחי, התכולה של הטירה, בין השאר, פריטי אמנות ותכשיטים מהמאה ה-18, הוצעו לאחרונה למכירה פומבית בלונדון ונמכרו תמורת 10.6 מיליון אירו, שהושמו בקרן נאמנות על שמו של וירג'יניו - דודה של קרלה שנפטר ב-2006.

כידוע, קרלה היא לא "גברת ראשונה" אופיינית, דוגמנית-העל לשעבר ניהלה בעבר מערכות יחסים רבות עם סלבריטאים שונים, בין השאר, עם הזמר והמלחין אריק קלפטון, הזמר מיק ג'אגר, וראש ממשלת צרפת לשעבר, לורן פביוס. תמונת עירום של "הגברת הראשונה" נמכרה לאחרונה במכירה פומבית תמורת 91 אלף דולר, כך שכשרון מסוים יש ברשותה.