גילת מתרחבת בניגריה: תספק רשתות לוויין לחברת תקשורת בניגריה בהיקף מוערך של 2 מיליון דולר

ניר קורמן, סמנכ"ל מכירות אזורי של גילת באפריקה: "רשת ה-SkyEdgeII מאפשרת לנצל ביעילות ואמינות מירבית את החיבור לרשת; אפשרויות השדרוג של הרשת יאפשרו ל-DCC להוסיף בעתיד שירותים נוספים"

חברת גילת רשתות לוויין , הדואלית מרחיבה את פעילותה בניגריה. החברה הודיעה היום (ב') כי נבחרה על ידי חברת DCC, ספקית תקשורת מובילה בניגריה, לספק רשת מסוג SkyEdge II אשר תשרת מאות סניפים של בנקים ומוסדות פיננסיים ברחבי המדינה. היקף החוזה מוערך ע"י מקורות בשוק, ב-2 מיליון דולר.

גילת, בניהולו של עמירם לוינברג, מפתחת ומשווקת תחנות לוויין זעירות שמיועדות לתקשורת ומספקת שירותים נלווים. DCC בחרה ברשת ה-SkyEdgeII של גילת על-מנת לספק שירותי קול ומידע משופרים בין סניפי הבנקים השונים תוך עמידה בדרישות המחמירות ביותר של אבטחת מידע והצפנה. כמו כן מספקת הרשת יכולת תקשורת מהירה המאפשרת הספק גבוה של העברת קבצים, שירותי קול משופרים למערכת הטלפוניה, אמינות ויכולת נצולת ותעדוף גבוהה.

חברת DCC הניגרית מספקת שירותי רשת מקומיים ואזוריים ופתרונות טכנולוגיים למגוון ארגונים ומוסדות ממשלתיים ברחבי אפריקה. החברה משתייכת לקבוצת מחשוב ופועלת בכ-70% מהבנקים במדינה.

ניר קורמן, סמנכ"ל מכירות אזורי באפריקה בגילת אמר היום: "אנו שמחים להבחר פעם נוספת על-ידי DCC לסייע בבניית יכולות התקשורת של ניגריה. ה-SkyEdgeII מאפשר לנצל ביעילות ואמינות מירבית את החיבור לרשת. כמו כן אפשרויות השדרוג של הרשת יאפשרו ל-DCC להוסיף בעתיד שירותים נוספים כגון שיחות באמצעות וידאו, חיבור שירותי הכספומטים ובנקאות באמצעות הטלפון הסלולארי".

נזכיר כי בחודש דצמבר 2008 הודיעה גילת כי חתמה מחדש על הסכמים עם ממשלת קולומביה. במסגרת תנאי ההסכמים החדשים נקבע כי יוסרו אלפי אתרי טלפוניה שאינם נחוצים עוד לאוכלוסיה באזורים המרוחקים בקולומביה. מאידך, תשקיע גילת ותשדרג את הטכנולוגיה בעיקר באתרים הקיימים. בנוסף, נקבעו תנאים חדשים לשחרור הכסף (כ-24 מיליון דולר) המופקד בנאמנות. החברה העריכה כי מרבית הסכום ישוחרר במהלך 2009 ומיעוטו ב-2010. כמו כן, הוסכם כי שני הצדדים ישוחררו מחובות שחלו עליהם מכוח הסכמים הקודמים שנחתמו ביניהם.