טאואר תשתף פעולה עם חברת טריון בפיתוח פלטפורמת PM

במסגרת שיתוף-הפעולה יפתחו החברות "אבני בניין" (IP) עבור תהליך ה-BCD שמיוצר בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון במתקן הייצור פאב 2 של טאואר

חברת טריון המספקת שירותי תכנון ובדיקת שבבים, וטאואר סמיקונדקטורס הודיעו היום על הסכם למיזם משותף לפיתוח פלטפורמת Power Management (PM) המובילה בתעשייה. במסגרת שיתוף הפעולה יפתחו החברות "אבני בניין" (IP) עבור תהליך ה-BCD שמיוצר על בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון במתקן הייצור פאב 2 של טאואר.

בטאואר אומרים שפיתוח זה יספק מוצרי PM עם מתח גבוה או נמוך ו-IP עבור מגוון יישומים רחב, דבר אשר יביא לתכנון מהיר יותר ולעלויות תכנון זולות יותר. כמו כן, פועלות החברות על פיתוח יחידת זיכרון בלתי-נדיף (NVM) שאינו דורש תוספת שלבים לתהליך הייצור. זיכרון זה מבוסס על פטנט טכנולוגי ייחודי של חברת טאואר הקרוי Y-Flash, המתאים במיוחד לפעולה במתח של 5 וולט הייחודי לפלטפורמת ה-PM. ייצור המוני של מוצרים אלו צפוי להתחיל כבר במחצית השנייה של 2009.

חברת המחקר VDC צופה כי קצב מכירות רכיבי ה-PM בשוק העולמי יצמח בקצב שנתי של 10% עד שנת 2012. טאואר הדגישה בהודעתה כי השילוב בין טכנולוגיית הייצור של טאואר לבין אבני הבניין הייחודיות של חברת טריון מספק פלטפורמה שלמה הבנויה לענות על דרישות לקוחות ה-PM המייצרים למגוון שווקים כגון השוק הצרכני, הרפואי, התעשייתי וה-automotive.

במסגרת הסכם זה, הוסמכה טריון להיות מרכז תכנון מורשה של חברת טאואר. "הסמכת טריון כמרכז תכנון מורשה של טאואר, על כל היכולות הייחודיות של החברה בתחום התכנון וה-IP, יהוו חיזוק נוסף לפלטפורמת ה-PM של טאואר, דבר המאפשר להאיץ את סבבי הפיתוח של מוצרים חדשים בנוסף להוזלת העלויות," אמר ד"ר אבי שטרום, סגן נשיא ומנהל קו המוצרים המיוחדים של טאואר.

"שיתוף הפעולה עם טריון ותרומתה לתכנון מערכי הזיכרון הבלתי-נדיף בטכנולוגיית הY-Flash המתקדמת של טאואר, ישלימו את האסטרטגיה העסקית שלנו ויחזקו את יכולתנו בייצור מוצרים לשוקי הצריכה, הרפואה, התעשייה וה-automotive."

"בהתחשב בניסיון הרב אותו מביאה חברת טריון בתחום פיתוח ה-IP לפלטפורמת ה-PM, אנו מאמינים כי תהליך ה-BCD אותו מציעה טאואר מעניק גמישות רבה בד בבד עם תמחור תחרותי ביותר. אנו רואים באינטגרציה של זיכרון בלתי-נדיף לתוך טכנולוגיית ה-BCD תוספת טכנולוגית משמעותית המעצימה את פלטפורמת ה-PM," אמר רוס טגאטס, נשיא טריון מערכות. "אנו מביטים בציפייה למינוף שינבע משילוב היכולות המשותפות של שתי החברות."