מיזם חדש: צפייה בפרסומות באינטרנט תתרום כסף לעמותות

במסגרת היוזמה יוכלו גולשים לצפות בפרסומות באתר taramta - ובתמורה להעביר את כספי המפרסם לעמותה המועדפת עליהם ; צביקה דויטש, שהתפרסם בתוכנית הריאליטי "השגריר", הוא אחד מבעלי המיזם

שיתוף-פעולה חדש בין עולם הפרסומות לעולם התרומות עולה בימים אלה לאוויר. במסגרת היוזמה, שנקראת taramta, יוכלו גולשים לצפות בפרסומות באתר taramta באינטרנט, בכתובת www.taramta.co.il ובתמורה להעביר את כספי המפרסם לעמותה המועדפת עליהם.

באתר ניתן למצוא עמותות שונות ביניהם "עזר מציון", "עלם", "גדולים מהחיים" ועוד. הגולש בוחר באחת מהעמותות ולאחר מכן בוחר פרסומת לצפייה מתוך מגוון של פרסומות. בסוף כל פרסומת מוצגות לצופה שאלות, ורק אם תשובותיו לשאלות נכונות - הכסף מועבר לעמותה שהוא בחר. בהתאם לכך יכולים הגולשים לתרום סכום הנע בין 1 שקל ועד מאות שקלים.

לדברי זאב רוט, סמנכ"ל השיווק של "תרמת", "מטרת המיזם היא גיוס כספים לתרומות מכל הסוגים, בעזרת הפניית כספי הפרסום למטרה טובה יותר. הרעיון הוא שכל אחד מאיתנו מכיר עמותה אחת לפחות שהוא מאוד רוצה לתרום לה אבל לפעמים אין לו את היכולת או הזמן לתרום לה. באתר 'תרמת' הוא יוכל לעשות זאת בקלות".

צביקה דויטש, שהתפרסם בעבר לאחר שכיכב בעבר בתוכנית הריאליטי "השגריר", הוא אחד מבעלי המיזם. לדבריו, "אנשים בארץ היום מתגייסים באופן מסיבי על מנת לעזור למקרים אשר נוגעים לליבם ובמיוחד כאשר מדובר בעזרה ללא הוצאת כסף ממשית. לישראלים יש נקודה פנימית חזקה מאוד בכל הקשור לעזרה וההתגייסות שלהם ראויה לשבח".