מנרב זכתה במכרז הרכבת לביצוע עבודות תשתית בקו ת"א-ראשל"צ מערב בכ-54 מיליון שקל

לפי הערכות הקו ייפתח רק בתחילת 2011 ; העבודות יימשכו כ-22 חודשים

חברת מנרב הנדסה מקבוצת מנרב שבשליטת אברהם קוזניצקי זכתה במכרז של רכבת ישראל לביצוע עבודות תשתית למסילת הרכבת בקו תל אביב-ראשון לציון מערב בקטע תל גיבורים-וולפסון, והקמת תחנת רכבת וולפסון.

קו ת"א-ראשל"צ הוא אחד הפרויקטים המרכזיים בתוכנית הפיתוח של הרכבת. הפרויקט סבל בשנים האחרונות מעיכובים רבים, ולפי הערכות הקו ייפתח רק בתחילת 2011. ההכנסות הצפויות מהפרויקט עומדות על כ-54 מיליון שקל. בהתאם לתנאי המכרז, העבודות יימשכו כ-22 חודשים מתחילת העבודה.

מנרב הנדסה מבצעת בימים אילו מספר פרויקטים נוספים עבור רכבת ישראל, בהיקף כספי כולל של למעלה מ-360 מיליון שקל. בין היתר מבצעת מנרב עבודות תשתית בקטע אחר של אותה מסילה, מיוספטל בבת ים עד משה דיין בראשל"צ מערב, בהיקף של 100 מיליון שקל. בהמשך מתוכננת הארכת הקו מראשל"צ מערב דרך יבנה מערב לאשדוד עד הלום, ומנרב כבר נמצאת בעיצומן של עבודות בניית תחנת הרכבת ועבודות תשתית ביבנה מערב בהיקף של 130 מיליון שקל.

בנוסף מנרב הנדסה נמצאת בשלבי סיום ומסירת זוג גשרי הרכבת הארוכים ביותר בארץ בקו תל אביב-ירושלים בהיקף של יותר מ-130 מיליון שקל. קבוצת מנרב עוסקת בתחום התשתיות, הבנייה הציבורית ובנייה למגורים. בין הפרויקטים הבולטים של החברה ניתן לציין את נתב"ג 2000, בית הכלא הפרטי הראשון בישראל, קרית הממשלה בתל אביב, פעילות עניפה בתחום הבנייה למגורים בישראל ובעולם ופעילות בתחום טיהור שפכים. כמו כן החברה פועלת בתחום האנרגיה הסולארית והיא מתמודדת היום בשת"פ עם דור אלון במכרזים להקמת תחנות כוח סולארית בנגב.