פרסומת הדובים של פרטנר - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השבוע הוגדל באופן משמעותי מספר המופעים של הפרסומת של פרטנר ביחס לשבוע שעבר

החל מהשבוע הבא יופיע מדור "הפרסומות הזכורות והאהובות" בימי ראשון

הפרסומת של פרטנר באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע הרביעי ברציפות, אך השבוע היא רושמת הישג נוסף ומתמקמת בפעם הראשונה גם בראש טבלת הפרסומות האהובות. הפרסומת זוכה לשיעורי זכירה העומדים על 8.8% - נמוך מעט מממוצע הזכירות החצי שנתי, העומד על 11.2%. שיעורי האהדה של הפרסומת עומדים על 20.6% - גם זה נמוך מעט מהממוצע האהדה החצי שנתי העומד כעת על 24.9%.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ניתן ליחס את הישגי הפרסומת השבוע לכך שהשבוע הוגדל באופן משמעותי מספר המופעים של הפרסומת ביחס לשבוע שעבר. השבוע מספר המופעים של הפרסומת עומד על 123 לעומת 8 מופעים בלבד בשבוע שעבר. עוד מציינת דגני כי שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים יחסית בקרב דתיים וחרדים.

הפרסומת לתה ויסוצקי באמצעות יהושע TBWA שהחזיקה מזה שבועיים את המקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות, יורדת השבוע מקום אחד למקום השני.

השבוע נכנסות לסבב שתי פרסומות של שטראוס: קמפיין הדמויות באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי המתמקם במקום השלישי והפרסומת לקינוחי יוגורט, שנכנסת בשבוע הראשון שלה למקום השישי ברשימת הזכורות עם שיעורי זכירה העומדים על 2.8%, ובמקום התשיעי ברשימת הפרסומות האהודות עם שיעורי אהדה העומדים על 4.7%.

הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן-אריקסון היא המושקעת ביותר השבוע - על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום - עם כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון. הפרסומת מתמקמת במקום השביעי ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום הרביעי ברשימת הפרסומות האהובות.

למרות המשבר הכלכלי, השבוע חלה עלייה מתונה בהשקעה בפרסומות והחסויות. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה (271 לעומת 239). גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים נרשמה עלייה, והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-35.9 מיליון דולר (לעומת כ-34.3 מיליון בשבוע שעבר).

גרף