דו"חות אחרונים לסקופוס כחברה ציבורית: הרווח הרבעוני Non GAAP זינק פי 6

בנוסף, דיווחה החברה על הכנסות שיא ברבעון שגדלו ב-22% ל-20.3 מיליון דולר ; ד"ר ירון סימלר, מנכ"ל החברה: "אני גאה בהישגיה של סקופוס בשנתיים האחרונות"

לאחר שבשלהי דצמבר נוגע כי הרמוניק תרכוש את סקופוס תמורת 86 מיליון דולר, ובעלי מניותיה של האחרונה אישרו באסיפת בעלי המניות השבוע את המיזוג, הגיע תור הדו"חות הכספיים האחרונים של סקופוס כחברה ציבורית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק לרבעון הרביעי של 2008 ולמעשה לשנה כולה. סקופוס מפתחת מוצרי רשת להעברת קבצי וידיאו דיגיטלי ומניותיה נסחרות לפי שווי-שוק של 77.12 מיליון דולר.

בסיכום רבעוני, דיווחה סקופוס על הכנסות שיא בהיקף 20.3 מיליון דולר, גבוה ב-22% מההכנסות ברבעון הרביעי ב-2007. שלא על-פי העקרונות החשבונאים, דיווחה החברה אף על רווח שיא של 1.2 מיליון דולר. מדובר על רווח שאינו כולל את עלות כתבי האופציות שניתנו לעובדים (1.1 מיליון דולר) כמו גם הוצאות הקשורות לרכישה בידי הרמוניק ולאופטיבייס , הנמנית עם בעלי מניותיה. רווח זה גבוה פי 6 מהרווח אותו רשמה אשתקד ברבעון הרביעי.

ללא התחשבות בסעיפים אלו, הציגה סקופוס הפסד של 200 אלף דולר ברבעון - לעומת 0.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. כן הציגה החברה תזרים מזומנים תפעולי של 1.5 מיליון דולר. לפיכך, הציגה החברה גידול ביתרת המזומנים, שווי זמומנים והשקעות לטווח קצר שהסתכמו ב-36.1 מיליון דולר לעומת 34.6 מיליון דולר בסוף ספטמבר 2008.

ד"ר ירון סימלר, מנכ"ל החברה, סיכם את הדברים. "אני גאה בהישגיה של סקופוס בשנתיים האחרונות, בתקופת כהונתי כמנכ"ל. במהלך התקופה, הפכה החברה לרווחית, הציגה גידול בשיעור דו-ספרתי בהכנות השנתיות - וסיימה את 2008 בהכנסות שנתיות של 75 מיליון דולר".

סקופוססקופוס