הבנק הבינלאומי מבצע מיתוג אחיד ל-5 הבנקים בקבוצה

זאת כדי לשייך את הבנקים החדשים בקבוצה לבינלאומי ; את המיתוג מובילה מנכ"ל הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק, והוא יבוצע באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב

קבוצת הבנק הבינלאומי שבבעלות צדיק בינו מכריזה היום (ב') על השקת מיתוג קבוצתי כשלב בתהליך האסטרטגי ליצירת קבוצה בנקאית בראשות הבינלאומי. במסגרת המיתוג הקבוצתי בוצעה האחדה מיתוגית ל-5 הבנקים בקבוצה: אוצר החייל, מסד, פאג"י, יובנק והבינלאומי. כל הבנקים אימצו לוגו בצבעי הלוגו של הבנק הבינלאומי ובצורת הפונט של לוגו הבינלאומי, בתוספת סמל הבנק - סמל הציפורים והכיתוב "מקבוצת הבינלאומי" שמדגיש את שיוכם הקבוצתי.

מטרת המיתוג הוא יצירת תודעה של קבוצה בנקאית גדולה, תוך בידול שיווקי של בנקים המתמחים בפלחי אוכלוסיה נבחרים. את המיתוג מובילה מנכ"ל הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק, והוא יבוצע באמצעות משרד הפרסום גליקמן- נטלר-סמסונוב. מהלך דומה בוצע לפני שנתיים וחצי בקבוצת דיסקונט .

"השקת המיתוג הקבוצתי יוצרת מטריה מותגית אחידה לקבוצה, המאפשרת לנו לשמור על הייחודיות של כל בנק ובנק ובו בזמן להישען על הגודל, היציבות והחוסן הפיננסי של קבוצת הבינלאומי בכללותה. המהלך מחזק ומבסס את האסטרטגיה הקבוצתית שמטרתה יצירת קבוצה בנקאית גדולה ומובילה עם יתרונות לגודל מחד, והתמחות של בנקי נישה מובילים בקבוצות אוכלוסיה מאידך. ההאחדה המיתוגית תחזק את הנראות של הקשר הקבוצתי בין הבנקים מה שיתרום הן ליעילות והן לעוצמה של קבוצה עם 175 סניפים ברחבי הארץ", אמרה ברבר-צדיק.

אחת הסיבות למיתוג היא ההבנה של ראשי הבינלאומי כי אוצר החייל, ובנק מסד אינם נתפסים בעיני הלקוחות והציבור כשייכים לקבוצת הבינלאומי. כחלק מהנראות של המיתוג יוחלף השילוט בסניפי הבנקים בקבוצה כך שכל סניפי חמשת הבנקים של הקבוצה ישאו לוגו בעיצוב אחיד.