לקוח חדש לטאואר וג'אז בשוק המשדרים-מקלטים - בעל פוטנציאל צמיחה ל-9 מיליארד דולר עד 2014

שילוב הטכנולוגיות של חברת ליים-מיקרוסיסטמס וג'אז מאפשר פיתוח שבב בודד רב-תחומי, התומך במספר רב של תקני שידור לשווק מסחרי ; ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר

יצרנית השבבים טאואר סמיקונדקטור , בניהולו של ראסל אלוואנגר, וחברת ג'אז סמיקונדקטור, הנמנית עם הקבוצה, הודיעו היום (ג') על לקוח חדש של ג'אז.

חברת ליים-מיקרוסיסטמס, ספקית של מעגלים משולבים למשדרים-מקלטים (transceivers), בחרה בטכנולוגיה של חברת ג'אז, לשם ייצור הדור הראשון של המשדרים-מקלטים אשר יהיו זמינים באופן מסחרי.

השבבים של חברת ליים-מיקרוסיסטמס הינם משדרים-מקלטים מסוג femtocell, היכולים לפעול בהתאם לסטנדרטים עולמיים של רשתות סלולריות, וכן מאפשרים הפחתת עלויות ומלאים עבור חברות ייצור בתחום זה. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת טלפונים אלחוטיים לשימוש ביתי ומשרדי, המהווה אלטרנטיבה לקווי טלפון, ובכך פותרת למעשה את הצורך בהתקנה הביתית הדרושה עבור דור ה-3G, דבר המבטיח קיבולת תקשורת ביתית, כיסוי ביתי ושירות טובים יותר.

השוק של טכנולוגיית ה-femtocell צפוי לצמוח ל-9 מיליארד דולר עד שנת 2014, זאת לעומת 434 מיליון דולר בשנת 2009. הטכנולוגיה של ליים-מיקרוסיסטמס, בשילוב עם טכנולוגית ה-BiCMOS SiGe של ג'אז, מאפשרת פיתוח שבב בודד, רב-תחומי, התומך במספר רב של תקני שידור.

ד"ר מרקו רקאנלי, סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי של RF ו-Analog בג'אז סמיקונדקטור, מסר כי "שיתוף הפעולה ממנף את רמת ביצועינו בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון. טכנולוגיה זו ממשיכה להיות הבחירה המועדפת לייצור מוצרים חדשניים הדורשים ביצועי RF וביצועים אנלוגיים מתקדמים תוך שמירה על עלויות נמוכות יחסית".