קומברס רוצה לאפשר רשתות חברתיות דרך המכשיר הסלולרי

הרעיון הוא לרכז את כל הקישורים של הלקוח, כמו פליקר, פייסבוק, או מייספייס ולנהל אותם מהמכשיר הסלולרי

חברת קומברס מפתחת פתרון שיאפשר ללקוח הקצה לנהל רשת חברתית באמצעות ממשק סלולרי שהיא תנהל. הרעיון הוא לרכז את כל הקישורים של הלקוח, כמו פליקר, פייסבוק, או מייספייס ולנהל אותם מהמכשיר הסלולרי.

לדברי דפנה שטיינמץ, סמנכ"ל חדשנות בקומברס, הפיתוח החדש הוא חלק מחוויית תקשורת חדשה שצריכים לתת לה מענה באמצעות הסלולר וההשפעה שצוברות הרשתות החברתיות. הטלפון הסלולרי הופך להיות מרכז תקשורת אישי והצורך בפרסונליזציה של השירותים החדשים יבואו לידי ביטוי בסלולר.

החברה הדגימה היום בכנס GMC בברצלונה כמה שירותים חדשים וביניהם שדרוג של פתרונות התאים הקוליים שלה, כמו אפשרות לניהול תא קולי מאוחד על גבי האינטרנט, שליחת SMS מהמחשב, ושירותים נוספים כמו היכולת של המשתמש הסופי לבחור את המוזיקה שישמע כל אחד מאלה שהוא מתקשר אליהם.

קומברס חשפה גם את השירות, עליו הכריזה של חנות אפליקציות, שיסייע למפעילים להשיק באופן מהיר ויעיל שירותי ערך מוסף מתקדמים למנוייהם. שירות חנות האפליקציות נועד לאפשר למפעילים לספק את התיאבון הבלתי נדלה של המנויים לחידושי תקשורת ותוכן בתחומים כמו רשתות חברתיות, שירותים מבוססי מיקום, וידיאו ומסג'ינג. איתור, בחינת והטמעת שירותים אלה דורשת מהמפעיל השקעת משאבים רבים אשר בדרך כלל אינם בנמצא.

שירות חדש שעליו הכריזה שטיינמץ הוא "תזכורן" שהוא בעצם הודעת SMS שמופיעה על מסך המחשב ומתזכרת את מקבל ההודעה. התזכורן הוא למעשה תחליף לפתקים הקטנים שמדביקים על מסך המחשב והמקבל יכול לעצב את ההודעה שהוא מקבל בצורה גרפית.