מכה למגל: בוטל חוזה של 20 מיליון דולר באמריקה הלטינית

יזהר דקל, מנכ"ל החברה היוצא: "התאכזבנו לגלות שההזמנה בוטלה"

במהלך 2008 הפתיעה יצרנית מערכות האבטחה מגל את בעלי המניות עם מספר חוזים גדולים במיוחד, אבל לפחות באחד המקרים השמחה היתה מוקדמת: בהודעה רשמית שהוציאה היום החברה נאמר כי בוטלה הזמנה בהיקף 20 מיליון דולר מעיר גדולה באמריקה הלטינית, הזמנה עליה הודיעה החברה בתחילת ספטמבר.

"התאכזבנו לגלות שההזמנה בוטלה", צוטט היום בהודעת מגל יזהר דקל, מנכ"ל החברה היוצא. "הביטול לא היה בשליטתנו, והוא נגרם כתוצאה מתהליכים ביורוקרטיים פנימיים הקשורים בחוזה. למרות שהפרויקט הספציפי הזה נתקל במכשול, אנחנו ממשיכים להוציא לפועלך פרויקטים רבים אחרים של ביטחון עירוני וניהול מערכי אבטחה, בישראל ובעולם", הוסיף.

ביטול החוזה מהווה מכה קשה למגל, שכלל הכנסותיה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הסתכמו ב-72.1 מיליון דולר. החברה עדיין לא פרסמה את תוצאותיה לרבעון הרביעי של השנה. החוזה שבוטל היה החוזה השני בגודלו עליו הכריזה החברה ב-2008, אחרי שבתחילת השנה הודיעה על חוזה לאבטחה של מתקני תשתית בהיקף של 45 מיליון דולר.

מגל נסחרת בנאסד"ק ובתל-אביב לפי שווי של 58 מיליון דולר. מנכ"ל החברה צפוי לפרוש בקרוב, לאחר שהודיע על עזיבתו בסוף הרבעון השלישי.