לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשה בקשה לאשר תביעה ייצוגית בהיקף של 16.2 מיליון שקל נגד
סלקום , בטענה לגביית כספים שלא כדין מלקוחותיה. נטען כי סלקום מפרה הבטחה להעניק זיכוי ללקוחות במקרה של רכישת מכשיר חדש או שדרוג מכשיר ישן.
לטענת התובע, עו"ד שרון דבורה, החברה משכנעת את ציבור לקוחותיה לרכוש מכשירי טלפון חדשים או לשדרג מכשירים ישנים, תוך שהיא מבטיחה להם זיכוי מלא או חלקי בגין רכישת המכשיר החדש. כדי לקבל את הזיכוי, על הלקוח להגיע לסכום חיוב מסוים.
לטענת התובע, בפועל רבים מלקוחות סלקום אינם זוכים לקבל את הזיכוי המובטח, בשל מעשי הטעיה ומצגי-שווא של סלקום בשני מישורים.
על-פי התביעה, במישור הראשון מפנה סלקום את לקוחותיה לשירות כוכבית 444 כדי לברר מהו סכום החיוב והאם סכום זה יזכה אותם בקבלת הזיכוי - ואולם בפועל בשירות זה נמסר מידע שגוי ולא רלוונטי; במישור השני סלקום מטעה את לקוחותיה בכך שהיא מוסרת להם מידע שגוי באשר לסכום החיוב אליו עליהם להגיע כדי לקבל את הזיכוי המובטח.
טרם התקבלה תגובת סלקום. (ת.א. 1204/09).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.