עליזה אולמרט לערוץ 2 על חקירת בעלה - ראש הממשלה היוצא: "זה פשוט ציד מכשפות"

רגע לפני שהיא עוזבת את בית ראש הממשלה, מתפנה עליזה אולמרט לראיון מיוחד לאולפן שישי בערוץ 2: "כשבודקים את זה אחד לאחד - אני הייתי מעורבת בחקירת כרמיה; אם זה מודל לפרשה - זה מקרתיזם"

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

רגע לפני שהיא עוזבת את בית ראש הממשלה, מתפנה עליזה אולמרט לראיון מיוחד לאולפן שישי מחר (ו') בערוץ 2, בו היא מתייחסת בהרחבה לחקירות נגד בעלה, ראש הממשלה אהוד אולמרט. "זה פשוט ציד מכשפות", היא קובעת.

"אהוד נאלץ לעזוב בנסיבות לא פשוטות", היא אומרת, "וזה לא משנה אם הוא התפטר או פיטרו אותו. זה היה סביב הפרשיות". לטענתה, החקירות נגד בעלה היו מכוונות. "כשאדם נמצא בעמדת כוח, ויש עוד אנשים שרוצים להיות בעמדת הכוח שלו, מנסים להפיל אותו", הוסיפה. "מנסים למצוא בו דופי, מנסים לייצר אלטרנטיבות. חלק מהכלים זה גם לייצר דמוניזציה".

אולמרט מבינה את ההשפעה של החקירות על דעת הקהל. "אני בטוחה שאם אני הייתי אזרח מהשורה והייתי שומעת על איש ציבור שיש נגדו כל כך הרבה חקירות, הייתי אומרת: 'משהו כאן לא בסדר'".

אבל לטענתה, אין מאחורי החקירות הללו עבירות מבוססות. "כשאת בודקת את זה אחד לאחד - אני הייתי מעורבת בחקירת כרמיה, אם זה מודל לפרשה - זה מקרתיזם", אמרה.