גימיק שיווקי שהרגיז רבים: משרד יח"צ הבטיח לפזר 10,000 דולר מהקומה העליונה של עזריאלי - ולא עשה דבר

קניון עזריאלי: "במשך כל היום קיבלנו טלפונים ופניות של אנשים נלהבים, שביקשו לדעת מתי להגיע ואיפה בדיוק ייפול הכסף; נאלצנו להסביר להם שלא דובים ולא יער" ; ביט תקשורת: "האירוע בוטל עקב פניית המשטרה"

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

לכל מי שתכנן להגיע ביום חמישי לקניון עזריאלי ולצאת משם עשיר יותר - מצטערים לאכזב: תצטרכו להמשיך לעבוד בשביל הכסף שלכם.

בימים האחרונים פירסמו מארגני כנס למטפלים ברפואה משלימה, כי הם מתכוננים לפזר עשרת אלפים שטרות של דולר מהקומה העליונה של קניון עזריאלי בתל אביב - לעבר העוברים והשבים ברחוב. היום מתברר כי מדובר בגימיק תקשורתי בלבד שנועד להעביר את המסר של הכנס: "איך להגדיל את הרווח הכלכלי".

"במהלך כל היום אנחנו מקבלים טלפונים ופניות של אנשים נלהבים שמבקשים לדעת: מתי כדאי להגיע ואיפה בדיוק ייפול הכסף", נמסר מקניון עזריאלי לחדשות 2 באינטרנט. "נאלצנו להסביר להם שלא דובים ולא יער, ושלא ייטרחו להגיע למקום בתקוות שווא".

מפחדים מתאונות דרכים

בעזריאלי מספרים כי הם נדהמו בעצמם לגלות על התוכנית מכלי התקשורת ומהמשטרה שדרשה מהם לבטל את האירוע. "הסברנו להם שכלל לא ידענו על כך ובטח שלא היינו מאשרים דבר כזה ללא תיאום והיערכות מראש".

בקניון פנו אל מנכ"ל משרד יחסי הציבור של הכנס בכעס, והסבירו לו כי מדובר בשערוריה. "נעשה לנו עוול תדמיתי", הם מסבירים. המנכ"ל הודה כי הופתע מהעניין התקשורתי שעורר וטען שהוא דווקא מסייע ליחסי הציבור של הקניון.

את אנשי עזריאלי ההסברים כלל לא מרשימים. "אנחנו מפחדים שכתוצאה מהתקהלות הסקרנים ייוצרו באזור פקקי ענק, אשר עלולים גם לגרום לתאונות דרכים ומריבות", אמרו בקניון, והוסיפו כי הם נערכים מבחינת אבטחה, אבל "זו מוגבלת ולא בטוח שתוכל להתמודד עם קהל רב של מתגודדים".

אבינועם שחר מביט תקשורת מסר כי "בעקבות פנייה של המשטרה הודענו על ביטול האירוע. אין לנו שום רצון שמישהו ייפגע, ואנחנו מתנצלים אם נגרם למישהו עוול. בכסף שאספנו אנחנו מקימים קרן ליזמים צעירים".