קטיושה נפלה בגליל המערבי - 3 פצועים באורח קל

החזית הצפונית מתחממת ; שלושת הפצועים מהישוב מעיליא שבסמוך למעלות פונו לקבלת טיפול רפואי, שני אזרחים נוספים לקו בחרדה ; צה"ל השיב באש תותחים לעבר מקורות הירי ומדגיש כי ממשלת לבנון וצבא לבנון אחראיים לשמור על השקט בגזרה

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

החזית הצפונית מתחממת. קטיושה נחתה סמוך לשעה 9 בבוקר בגליל המערבי. הקטיושה התפוצצה ביישוב מעיליא שבסמוך למעלות. כתוצאה מהירי נפצעו שלושה תושבים באורח קל. מגן דוד אדום פינה את הפצועים לבית חולים נהריה. שני אזרחים נוספים לקו בחרדה.

צה"ל השיב בירי תותחים. גורם ביטחוני בלבנון מסר לסוכנויות הידיעות כי 6 פגזים נורו לעבר לבנון. הגורם פירט גם על הירי לעבר ישראל. לדבריו שתי קטיושות נורו לעבר ישראל מאיזור מנסורי שבלבנון. אחת מהקטישות נחתה בתוך השטח הלבנוני סמוך לכפר נאקורה לא רחוק מהגבול הישראלי. הגורם לא הוסיף מי אחראי לביצוע הירי.

כוחות יוניפי"ל הוצבו במחוסמים בדרום לבנון על מנת למנוע התקהלויות ונהירה של אזרחים לבנונים לשטח אליו הגיב צה"ל. לא דווחו על נפגעים כתוצאה מתקיפת צה"ל.

בצה"ל רואים את ממשלת לבנון וצבא לבנון כאחראיים לאירוע. מדובר צה"ל נמסר כי הם רואים את האירוע בחומרה וכי ממשלת לבנון וצבאה אחראיים למניעת ירי לישראל. עם זאת לא הועברו הנחיות מיוחדות לתושבי הצפון. בצבא רואים את האירוע כמקרה בודד שלא דורש התייחסות מיוחדת מצד האוכלוסייה.