רקטת קסאם נחתה הלילה מדרום לאשקלון; שני פצמ"רים נורו לעבר המועצה האזורית שער הנגב - אין נפגעים או נזק

הירי הנמשך מן הרצועה בא על רקע הקיפאון בהחלטה על הפסקת אש ושחרורו של גלעד שליט ; מצרים קראה למשלחת כלכלית מטעמה לשוב מירושלים לקהיר

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

עיר ללא הפסקה: רקטת קסאם נחתה הלילה מדרום לאשקלון בשטח פתוח. מוקדם יותר אמש נורו שני פצמ"רים לעבר שטחים במועצה האזורית שער הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ביום שישי בבוקר נורו 10 פצצות מרגמה מרצועת עזה לעבר המועצה האזורית אשכול בצפון מערב הנגב. הפיצוצים נשמעו בעיקר באזור מחסום כיסופים, סמוך לגדר המערכת. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. חלק מהפצצות נפלו בשטח פלסטיני. כוח צה"ל שסייר באזור השיב באש לעבר מקורות הירי.

יום קודם לכן נפלו ארבע רקטות באזור הדרום, שתיים מהן באזור נתיבות. הרקטות נפלו בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר לאחר מכן תקף צה"ל שש מנהרות באזור ציר פילדלפי, שבהן ככל הנראה היו אמצעי לחימה רבים.

הירי הנמשך מן הרצועה בא על רקע הקיפאון בהחלטה על הפסקת אש ושחרורו של גלעד שליט. החלטת הקבינט להתנות כל סעיף ברגיעה בשחרורו של שליט הביאה את מצרים, הגורם המתווך המרכזי בהסכם, למחות ולקרוא למשלחת כלכלית מטעמה לשוב מירושלים לקהיר.

גם על רשימת האסירים שישוחררו עדיין ישנה מחלוקת רבה, ובישראל מחכים לתשובת חמאס ומצרים האם לקיים משא ומתן מרתוני באשר לרשימת האסירים החדשה שהעלתה