לובינסקי תספק שירותי רכב במיקור חוץ ליבואנית פיאט

קבוצת סמל"ת תתמקד בהפיכת המותג "אלפא-רומיאו" למותג יוקרה עצמאי ; ההסכם מהווה חלק מהחוזה למכירת אתר הלוגיסטיקה הנוכחי של סמל"ת ללובינסקי תמורת כ-115 מיליון שקל

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן, תספק שירותי לוגיסטיקה, אחסון והכנה למסירה של רכב חדש לחברת סמל"ת, יבואנית פיאט ואלפא. ההסכם מהווה חלק מהחוזה למכירת אתר הלוגיסטיקה הנוכחי של סמל"ת במשולש סורק ללובינסקי תמורת כ-115 מיליון שקל.

לובינסקי תספק את השירותים בקבלנות בשנים הקרובות מהמתחם אותו רכשה. יצוין כי הסכמים כאלה נחתמו בעבר בין יבואנים כאשר היקף הפעילות של אחד מהם היה קטן מלהצדיק אחזקה עצמית של נדל"ן יקר למטרה הזו.

סמל"ת מתכוונת להתמקד בפיתוח ובהשבחה של המותג אלפא רומיאו כמותג יוקרה עצמאי. במסגרת זו הודיעה החברה בשבוע שעבר על התחלת השיווק של הספורטיבית-קומפקטית החדשה "אלפא מיטו", שמיועדת להתחרות בפלח השוק של מכוניות הספורט-יוקרה הקטנות.

אלפא מיטו

המיטו מגיע לארץ עם מנוע 1.4 ליטר טורבו בהספק 155 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית ומערך מקיף של מערכות בטיחות ויציבות אלקטרוניות. כל הדגמים מצוידים ב-9 כריות אוויר, בקרת אקלים אלקטרונית, חישוקים קלים וכדומה.

המחירים נעים בין כ-147 אלף שקל ל-162 אלף שקל בהתאם לרמת האבזור. במהלך השנה והשנה הבאה תרחיב אלפא את ההיצע עם ה-149 החדשה, שתתחרה בפלח השוק של אאודי A3 ועם ה-159 המחודשת.

במקביל הודיע מנהל השיווק של סמל"ת, אורן חסון, על פרישתו מהחברה. חסון עבר בקבוצה בעשר השנים האחרונות. בענף מעריכים כי הוא צפוי להתמנות לתפקיד בכיר אצל אחד מיבואני הרכב המובילים.