המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

HOT ומגה בול מובילות באוף-ליין, קסטרו וסלקום באון-ליין ; החורף שב ואיתו גם שבה טבע לטבלה

פרסום OFFLINE

; HOT- $276,823 - HOTמובילה עם מבצע טריפל באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

; מגה בול $255,289 - מגה בול חוזרת לאוויר עם אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון.

; אקמולי $201,524 - טבע מפרסמת אקמולי לילדים באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

; המשביר החדש לצרכן $200,586 - המשביר בקמפיין עם סנדי בר באמצעות מקאן.

; מקדונלדס $200,349 - מקדונלד'ס מפרסמת תפריט ב"10 שקלים" באמצעות יהושע.

באנרים באינטרנט

; קסטרו $105,779 - קסטרו עם זיכוי עבור הג'ינס הישן, באמצעות נקסט-אין.

; סלקום $88,969 - סלקום בקמפיין לשירות "קופי", באמצעות מקאן דיגיטל.

yes ;. $86,418 - yes בקמפיין ל-TRUE BLOOD באמצעות מקאן אריקסון.

; סמסונג $77,547 - סמסונג בקמפיין למכשיר OMNIA באמצעות מקאן דיגיטל.

; שופרסל $55,756 - שופרסל בקמפיין למבצע "שלישי חינם" באמצעות גיתם BBDO.

הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום. בין התאריכים 18/02/09 - 12 כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה