פרסום OFFLINE HOT- $276,823 - HOTמובילה עם מבצע טריפל באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
מגה בול $255,289 - מגה בול חוזרת לאוויר עם אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון.
אקמולי $201,524 - טבע מפרסמת אקמולי לילדים באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.
המשביר החדש לצרכן $200,586 - המשביר בקמפיין עם סנדי בר באמצעות מקאן.
מקדונלדס $200,349 - מקדונלד'ס מפרסמת תפריט ב"10 שקלים" באמצעות יהושע.
באנרים באינטרנט
קסטרו $105,779 - קסטרו עם זיכוי עבור הג'ינס הישן, באמצעות נקסט-אין.
סלקום $88,969 - סלקום בקמפיין לשירות "קופי", באמצעות מקאן דיגיטל.
yes . $86,418 - yes בקמפיין ל-TRUE BLOOD באמצעות מקאן אריקסון.
סמסונג $77,547 - סמסונג בקמפיין למכשיר OMNIA באמצעות מקאן דיגיטל.
שופרסל $55,756 - שופרסל בקמפיין למבצע "שלישי חינם" באמצעות גיתם BBDO.
הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום. בין התאריכים 18/02/09 - 12 כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.