מודי כידון, מבעלי גיתם, נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום

החליף את יאיר גלר, ששימש בתפקיד באופן זמני לאחר שרמי שלמור - המצוי בסכסוך משפטי מתוקשר מול ראובני-פרידן - ביקש לוותר על התפקיד ולקיים בחירות חדשות

מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO, נבחר לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום.

כזכור, פנו באחרונה בכירים בענף הפרסום - ביניהם גם יו"ר איגוד חברות הפרסום, רמי שלמור - לגיל סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהצעה לקבל על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום. אך נראה כי סמסונוב העדיף שלא לקחת עליו את התפקיד, ולהישאר בתפקיד חבר הנהלה בלבד.

בענף הפרסום מקובל זה שנים ארוכות שעל סדר היום מונחת מועמדותו של אדם אחד הנהנה מתמיכה רחבה בענף, ותהליך אישורו בהצבעה הוא כמעט אוטומטי. לרוב נערכות הבחירות לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום מדי שנתיים, במקביל לבחירת חברי ההנהלה.

אולם, בקדנציה הנוכחית התנהלו הדברים מעט אחרת, כאשר היו"ר הנבחר, רמי שלמור, נקלע ביחד עם משרדו לסכסוך משפטי מתוקשר מול ראובני-פרידן, סכסוך שדרש ממנו לטענתו "הורדת כפפות", ויכולת לפעול גם בדרך שאיננה ממלכתית. לכן שלמור לקח על עצמו פסק זמן מתפקיד היו"ר, ובינתיים החליף אותו יאיר גלר. משראה שלמור שהסכסוך המשפטי לא עומד להסתיים בקרוב, הוא ביקש לוותר לגמרי על התפקיד, והציע לקיים בחירות חדשות.