רוני פרידמן מונה רשמית ליו"ר הזמני של המועצה להסדר ההימורים בספורט

מאז סיים גדעון בריקמן את תפקידו כיו"ר המועצה באפריל 2008, היא פעלה ללא יו"ר, מה שגרם לכל החלטה שקיבלה להיות על תנאי בלבד ; כעת תוכל המועצה להניע את אישור התקציב שלה ל-2009

רוני פרידמן מונה היום (ג') רשמית ליו"ר הזמני של המועצה להסדר ההימורים בספורט, לאחר ששר האוצר, רוני בר-און, ושר המדע, התרבות והספורט, ראלב מג'אדלה, חתמו על המינוי.

למעשה, מאז סיים גדעון בריקמן את תפקידו כיו"ר המועצה באפריל 2008, היא פעלה ללא יו"ר. מינוי היו"ר הזמני הוא משמעותי מאוד עבורה, כיוון שמבחינה מעשית, כל החלטה שקיבלה עד כה ללא יו"ר קבוע היתה על תנאי. אפילו חתימת הסכם השיווק בין ההתאחדות לכדורגל לטוטו, על סך 180 מיליון שקל, היא בגדר אישור על תנאי נכון לעכשיו.

אחד הנושאים העיקריים שתוכל המועצה להניע כעת הוא אישור תקציב 2009 שעדיין לא הוגש בגלל אי מינויו של יו"ר למועצה. ההערכות הן שהתקציב, שכבר מוכן במועצה, יוגש מיידית ויועבר לאישור השרים: ראשית שר הספורט, אחר כך שר האוצר ובהמשך לאישור ועדת הכספים של הכנסת. יש לציין כי גם תקציב 2008 של המועצה שהועבר כבר לשרים הממונים, עדיין לא אושר.

פרידמן, המשנה למנכ"ל משרד האוצר, מכהן כחבר הדירקטוריון במועצה מזה כארבע שנים והוא פעיל בוועדות רבות, ביניהן ועדת ההשקעות. הוא גם עומד בראש קרן המתקנים.

השרים חתמו גם על מינויו של ד"ר אורי שפר, ראש מינהל הספורט, כסגן יו"ר זמני במועצה. ד"ר שפר כיהן בעבר כמנכ"ל מכון וינגייט.

כל החדשות והעדכונים ממועצת ההימורים - בניוזלטרים והתראות הספורט של גלובס