המשנה למנכ"ל "מעריב ", יורם אריס, הודיע היום (ג') על מינויו של דוד סלמן לתפקיד סמנכ"ל הסחר והשיווק של NRG מעריב.
סלמן שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הסחר והשיווק של רשת המקומונים של "מעריב", "זמן מעריב". במסגרת תפקידו ניהל סלמן את המחלקה המסחרית של הרשת, תוך עיבוי ופיתוח ערוצים מסחריים נוספים - כדוגמת מחלקת פרויקטים שיווקיים שהוציאה בין השאר את סדרת מגזיני "NEW" ומיתוגו המחודש של "עיצוב ודיור".
לפני כן ניהל סלמן במשך כשנתיים את עיתון "כל הזמן", המקומון הירושלמי של "מעריב".
במסגרת תפקידו החדש יהיה סלמן אחראי בין היתר על הפעולות המסחריות השונות של NRG מעריב, כולל נושא המכירות, שיתופי-הפעולה והאסטרטגיה השיווקית של האתר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.