שוק הרכב ללא כיוון: מעלים מחירים אבל מעניקים סופי שבוע

כל הרוכש אוקטביה מקבל 2,00 שקל הנחה ובנוסף גם חופשה משפחתית של 2 לילות וחבילת אבזור מקיפה ; מאידך, פורד מעלה את מחירי הדגמים ב-3,000-4,000 שקל

שוק הרכב של ימינו הוא שוק מלא סתירות. מצד אחד מעלים רוב היבואנים מחירים במחירונים הרשמיים כדי לשקף את העלייה בשערי מטבעות הייבוא. מצד שני הקונים לא ממש עומדים בתור ולפיכך נעשה שימוש במבצעי "הארד סייל" יצירתיים במיוחד.

את תואר המבצע היצירתי של השבוע קוטפת ללא ספק צ'מפיון עם הסקודה אוקטביה החדשה. כל הרוכש את המכונית מקבל הנחה של 2,000 שקל מהמחירון + חופשה משפחתית של 2 לילות ברשת מלונות שרתון + חבילת אבזור מקיפה שכוללת מערכת GPS, חיישני נסיעה לאחור, רדיו דיסק עם דיבורית בלוטות' מובנית וסט רמקולים.

מי שלא רוצה לקחת את האישה/בעל לחופשה בסוף שבוע, מסיבותיו הוא, יכול לבחור לחלופין במימון של 40 אלף שקל מתוך הסכום ל-36 חודשים ללא ריבית והצמדה. וגם לילדים דואגים: 30 חבילות משפחתיות ליורודיסני מוגרלות בין הרוכשים עד סוף החודש.

מנגד צפויה מחר פורד להעלות מחירים ברוב דגמי המפתח. דגמי הפוקוס 1.6 ליטר יתייקרו ב-3000 שקל ואילו דגם המונדיאו ההתחלתי יתייקר ב-4000 שקל.