אחרי "ספיידרמן" שקפץ בכבישים - גבר בן 69 נצפה מסתובב בחדרה בבגדי קאובוי

האיש סיפר כי הוא "השריף של עמק יזרעאל שהגיע לחדרה כדי לפתור את בעיות התושבים"

לאחר תופעת "ספיידרמן" בראש העין נעצר היום (ד') גבר בן 69 אחרי שנצפה מסתובב בחדרה בבגדי קאובוי כשהוא עונד על דש חולצתו כוכב מנצנץ של שריף ואוחז סכין. האיש סיפר כי הוא "השריף של עמק יזרעאל שהגיע לחדרה כדי לפתור את בעיות התושבים". המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו - כך דווח בגלי צה"ל.

תושבים מבוהלים דיווחו למשטרה על האיש התמהוני שמהלך ברחובות עם סכין ומאיים על עוברי אורח. שוטרי סיור שאיתרו את הבוקר, הופתעו לגלות איש מבוגר בלבוש קאובוי, עם סכין קומנדו משתלשלת ממכנסיו. החשוד הבהיר להם שמטרתו "ליישב סכסוכים בין אנשים בעיר". השוטרים שמו קץ להילולת הפורים ועצרו את האיש.

ספיידרמן וקאובוי - מי הבא בתור?

במשטרה הבהירו כי "אין כל בעיה שהאיש מסתובב מחופש לקאובוי, אך שיעשה זאת ללא סכין אמיתית". בחקירה התברר כי האיש כבר הועמד לדין בעבר על עבירה דומה של אחזקת סכין, ואף חתם על התחייבות משפטית כי לא יבצע עבירה דומה. כעת, על פי החלטת בית המשפט, הוא הפר את ההתחייבות.

נראה כי דמויות קולנועיות ממשיכות לעורר השראה בקרב תושבי ישראל: לפני שבועיים נעצר באיזור ראש העין אדם המחופש ל"ספיידרמן". האיש עמד על צידי כביש 444 וזרק חבלים על מכוניות חולפות, כאילו היו אלה קורי עכביש, בהשראת כישוריה של הדמות ההוליוודית. האיש נלקח למעצר ויוגש נגדו כתב אישום.