בקשה למכירת נכסי רשת DMO לאקסלנט ריטייל תמורת 1.5 מיליון שקל

לדברי המפרק, הצעתה של אקסלנט ריטייל יוצרת רציפות עסקית בפעילות החברה, שמונעת פגיעה אנושה בעובדים, בלקוחות, במשכירי הנכסים ובזכייני הרשת וכן מפחיתה משמעותית את מצבת החובות של החברה

רו"ח אריה רפופורט, המפרק הזמני של רשת חנויות הדיו DMO, הגיש לבית המשט המחוזי בתל-אביב בקשה דחופה לאשר את מכר נכסי החברה לחברת אקסלנט ריטייל תמורת 1.5 מיליון שקל. לדבריו, הדחיפות נובעת מהעלויות הכרוכות בהמשך הפעלתה של החברה, וזאת תוך דלדול קופת הפירוק באופן משמעותי, שכן הפעלת החברה היא גירעונית.

לדברי המפרק, הוא נפגש עם שני מתעניינים מתוך הענף העסקי של החברה, אולם אלה התאכזבו לגלות כי בניגוד למידע שהחברה מסרה בעבר לחברת המודיעין העסקי BDI בדבר מחזורי הכנסות העולים על 100 מיליון שקל - הסתבר להם כי מחזור ההכנסות של החברה בפועל נמוך מ-20 מיליון שקל.

לדברי המפרק, הצעתה של אקסלנט ריטייל יוצרת רציפות עסקית בפעילות החברה, שמונעת פגיעה אנושה בעובדי החברה, בלקוחותיה, במשכירי הנכסים ובזכייני הרשת וכן מפחיתה באופן משמעותי את מצבת החובות של החברה.

במסגרת הרכישה מתחייבת אקסלנט ריטייל להפעיל את כל חנויות החברה הקיימות; להמשיך את הסכמי השכירות מול משכירי החנויות; להמשיך את ההתקשרויות עם זכייני הרשת; ולהעסיק לפחות 85% מהעובדים המועסקים בחנויות הרשת, הפעלה עצמאית ו-50% מעובדי המטה לתקופה שלא תפחת מ-3 חודשים. (פש"ר 1322/09).