טאואר וג'אז מכוונות לשוק היפני: יקיימו פגישות וכנס טכנולוגי ושיווקי ללקוחות במדינה

הכנס ייערך במהלך השבוע הראשון של חודש מארס,ויכוון ללקוחות חדשים, פוטנציאליים וקיימים ביפן ; הפגישות והכנס יעסקו גם בהצגת תהליכי ייצור טכנולוגיים ייחודיים וביכולות תכנון לייצור מעגלים משולבים

חברת טאואר סמיקונדקטור , וג'אז סמיקונדקטור הנמנית עם הקבוצה, הודיעו היום (ה') כי יקיימו פגישות וכנס טכנולוגי ושיווקי ללקוחות חדשים, פוטנציאליים וקיימים ביפן, במהלך השבוע הראשון של חודש מארס 2009.

המיזוג בין טאואר לג'אז יצר הזדמנויות משמעותיות להגדלת מכירות על ידי מכירה צולבת (cross-selling) של מוצרים המיוצרים על ידי טאואר ללקוחות ג'אז, ולהיפך. הפגישות והכנס יעסקו גם בהצגת תהליכי ייצור טכנולוגיים ייחודיים וביכולות תכנון לייצור מעגלים משולבים.

על מנת להניע את שלב הצמיחה הבא של החברה ביפן ובמטרה לענות על צרכי השוק היפני, מונה לאחרונה ריצ'ארד נאקאגי'מה כמנהל המכירות של יפן. ברבעון הרביעי של שנת 2008 השיגה החברה מספר שיא בתולדותיה של התחלות תכנון לקראת ייצור מלקוחות יפנים, שהסתכמו לכ-20% מכלל הלקוחות אשר מוצריהם הגיעו לשלב זה.

"במהלך התקופה הנוכחית בכלכלה הגלובלית, הטומנת בחובה אתגרים רבים, אנו מחויבים אפילו יותר לספק ללקוחותינו את הטכנולוגיות הייחודיות, במטרה להמשיך ולענות על דרישות מוצריהם ולתמוך בצורה טובה יותר בפעילותם העסקית". אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "אנו בטוחים כי גם בימים אלה ובתקופה הקרובה נגדיל את מכירות החברה לשוק היפני". הוסיף.