הזרמת ההון עדיין לא מביאה שקט ל"מעריב": מנכ"ל אתר nrg יוסי גולד עוזב את תפקידו

ל"גלובס" נודע כי אבירם פריידנברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות, התפטר; ואביב מאיר, סמנכ"ל המכירות של האתר, פוטרה אף היא ; בכירים בתעשייה מספרים כי המערכת עוברת רה-ארגון, במסגרתו מתבצעים השינויים הללו

למרות ש"מעריב " הצליח למצוא חבל הצלה, בסכום של 87 מיליון שקל מהכשרת הישוב ובנק הפועלים, nrg מקבוצת מעריב, חוזר להיות בכותרות. מנכ"ל האתר, יוסי גולד, פוטר ובירנית גורן, עורכת האתר, תמלא כעת את תפקידו.

ל"גלובס" נודע כי אבירם פריידנברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות, התפטר, ואביב מאיר, סמנכ"ל המכירות של האתר, פוטרה אף היא. לצד העזיבות הללו, דוד סלמן, מונה בתחילת השבוע לסמנכ"ל האתר. בכירים בתעשייה מספרים כי המערכת עוברת רה-ארגון, במסגרתו מתבצעים השינויים הללו. רוני קליינפלד, מנכ"ל מעריב, אישר את העובדה שהמערכת עוברת ארגון מחדש.

גולד מונה למנכ"ל האתר בדצמבר 2007, לאחר שאחיעד שריג, המנכ"ל הקודם, התפטר, לצד עורך האתר, איתי בן-ניסים, בשל מחלוקות עם הבעלים, עופר נמרודי. ההתפטרויות הללו הובילו לשלל עזיבות, מבכירים ועד עובדים זוטרים, ו-nrg בחר ליישם שינוי ארגוני שבמסגרתו כתבי העיתון ישמשו ככתבי האתר, ושתי המערכות יאוחדו לאחת.

על-פי סקר TIM האחרון, nrg נהנה בחודש ינואר מהתחזקות, כנראה בצל הלחימה בעזה, כאשר האתר התחזק ב-13%, והוא מדורג במקום ה-7, עם שיעור חשיפה שבועי של 27.7%.

גולד מסר ל"גלובס" בתגובה כי "לאתר nrg יש המון פוטנציאל ואני בטוח שהוא יממש אותו. אני מאחל הצלחה לרות יובל, דורון גלעזר ורוני קליינפלד".