משתתפי "האח הגדול VIP" ייחשפו בסלולר

סמוך לתחילת השידור ביום א' הקרוב, יקבלו מנויי השירות הסלולרי של התוכנית את שמות המפורסמים ישירות למכשירם באמצעות הודעת SMS - רגע לפני שייחשפו בטלוויזיה ; עלות כל הודעה עומדת על שקל אחד

זכיינית ערוץ 2 קשת ממנפת את המסתוריות סביב דיירי "האח הגדול VIP" שיחל ביום ראשון הקרוב, ומעודדת את השימוש בפלטפורמה הסלולרית: הסלולר יחשוף לפני הטלוויזיה מי יהיו המשתתפים בעונה החדשה. מנויי "חדשות האח הגדול VIP" בסלולר יהיו הראשונים לגלות את זהות הדיירים בעונת ה-VIP - כך נודע ל"גלובס".

בשבועות האחרונים נזרקו אין סוף שמועות, ניחושים וספקולציות בניסיון לגלות מי הם משתתפי "האח הגדול VIP". סמוך לתחילת השידור ביום א' הקרוב, יקבלו מנויי השירות הסלולרי של התוכנית את שמות המפורסמים ישירות למכשירם באמצעות הודעת SMS, רגע לפני שייחשפו בטלוויזיה. עלות כל הודעה עומדת על שקל אחד.

בקשת דיווחו כי במהלך העונה הראשונה של "האח הגדול" נרשמו למעלה ממיליון צפיות של מנויי הדור השלישי בסלולר- 70% מהן ב-Live.

כאמור, "האח הגדול VIP" יעלה לאוויר ביום ראשון הקרוב, והחל מ-21:00 ייכנסו לתוך הבית מפורסמים מכל תחומי החיים: ספרות, מוזיקה, קולנוע, עסקים, אופנה, ספורט, פוליטיקה. הבית יתנהל על-פי חוקי "האח הגדול", ומרגע הכניסה יתנתקו הדיירים למשך העונה מכל קשר עם העולם החיצון. הם יתנהלו בתקציב שבועי משותף לכולם, שגודלו ייקבע ממש כמו בעונה הרגילה - על-פי עמידה במשימות שבועיות שיוטלו עליהם על-ידי "האח הגדול". מדי שבוע ייכנסו המפורסמים אחד-אחד לחדר "האח הגדול" ויעמידו להדחה שני דיירים, שאמורים לדעתם לעזוב את הבית.

גם העונה, בנוסף לשידורים הסלולריים, יועברו מהבית שידורים חיים 24 שעות 7 ימים באתר MAKO וכן בערוץ 20 של yes ו-HOT. בעונה הנוכחית יתחלקו הרווחים של yes ו-HOT כתוצאה מרכישת הערוץ על-ידי מנויים בינם לבין קשת, כאשר עלות הערוץ למשך העונה עומד על 8.90 שקל.