קוראים לה "מאזדה 3" אבל היא לא ממוקמת בקבוצת שווי שימוש 2 וגם הסיכוי שתמצאו אותה בצי הליסינג שלכם קלוש למדי. אלו הן תמונות רשמיות של המאזדה 3 MPS החדשה, שרוצה יותר מכל לבסס את תדמית ה"זום זום" הספורטיבית של המותג.
למכונית יש מנוע 2.3 ליטר עם הזרקת בנזין ישירה ומגדש טורבו עצבני, ולמרות שמאזדה לא שחררה עד כה הספק רשמי, בענף מהמרים על כ-280 כ"ס - 20 סוסים יותר מדגם ה-MPS היוצא.
למכונית יש גם גלגלי 18 כסטנדרט, מתלים מוקשחים, פגושים שונים מאלו של הדגם הרגיל וערכת חצאיות וקישוטים אווירודינמית, שיכולה לגרום גם לסובארו STI להיראות צנועה וחסודה.
תא הנוסעים מתון יותר וכולל בעיקר מושבי ספורט עמוקים, ריפוד מיוחד וכדומה. באירופה היא תעלה כ-28 אלף אירו לצרכן, מה שאומר מחיר שיכול להגיע לסביבות 250 אלף שקל בישראל. ככל הידוע לנו היא לא מוצעת בצבעי לבן, כסף או שמפניה, צבעי הדגל של ענף הליסינג, וגם אין תיבת הילוכים אוטומטית, מה שמטיל בספק את הגעתה לישראל, בדומה לקודמתה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.