מאזדה מציגה תמונות רשמיות ראשונות של המפלצת החדשה שלה: MPS - האחות העצבנית של מאזדה 3

המכונית החדשה מצוידת במנוע טורבו ומזנקת מאפס למאה ב-6 שניות, אבל אין לה תיבה אוטומטית, היא לא תימכר בצבעי שמפניה ותעלה כ-250 אלף שקל - כנראה שלא תגיע לארץ

קוראים לה "מאזדה 3" אבל היא לא ממוקמת בקבוצת שווי שימוש 2 וגם הסיכוי שתמצאו אותה בצי הליסינג שלכם קלוש למדי. אלו הן תמונות רשמיות של המאזדה 3 MPS החדשה, שרוצה יותר מכל לבסס את תדמית ה"זום זום" הספורטיבית של המותג.

למכונית יש מנוע 2.3 ליטר עם הזרקת בנזין ישירה ומגדש טורבו עצבני, ולמרות שמאזדה לא שחררה עד כה הספק רשמי, בענף מהמרים על כ-280 כ"ס - 20 סוסים יותר מדגם ה-MPS היוצא.

מאזדה 3 MPS החדשה

למכונית יש גם גלגלי 18 כסטנדרט, מתלים מוקשחים, פגושים שונים מאלו של הדגם הרגיל וערכת חצאיות וקישוטים אווירודינמית, שיכולה לגרום גם לסובארו STI להיראות צנועה וחסודה.

מאזדה 3 MPS החדשה

תא הנוסעים מתון יותר וכולל בעיקר מושבי ספורט עמוקים, ריפוד מיוחד וכדומה. באירופה היא תעלה כ-28 אלף אירו לצרכן, מה שאומר מחיר שיכול להגיע לסביבות 250 אלף שקל בישראל. ככל הידוע לנו היא לא מוצעת בצבעי לבן, כסף או שמפניה, צבעי הדגל של ענף הליסינג, וגם אין תיבת הילוכים אוטומטית, מה שמטיל בספק את הגעתה לישראל, בדומה לקודמתה.

מאזדה 3 MPS החדשה

מאזדה 3 MPS החדשה