סקיור-ויז'ן חוזרת למייסד: נמכרת למורן זבדי ב-100 אלף דולר

לפני 3 חודשים הועברה החברה לכינוס נכסים ; עכשיו זבדי יחפש משקיע לצידו או קונה לחברה

כבר לפני מספר חודשים ניתן היה להמר כי חברת SecureVision קרובה אל סופה. עכשיו הסוף הגיע, אבל היא חוזרת לידיים מוכרות, אלו של המייסד והמנכ"ל לשעבר, מורן זבדי.

החברה, אותה הקימו ב-2003 זבדי, דינה שומר, אלון סגל, ורד אוטרוקר ויוסי אקב, עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של תוכנות אבטחה באינטרנט. רוב האחזקה בסקיור ויז'ן הייתה בידי את'לון, חברת אחזקות אמריקנית-ישראלית שהקים האלוף במיל' דורון אלמוג ומתרכזת בהשקעות בתחום ההומלנד סקיוריטי.

לאחרונה סקיור ויז'ן הפסיקה את פעילותה, פיטרה את כל עובדיה, הפסיקה לגבות תשלום על מוצריה, ונותרה עם חובות של כ-550 אלף שקל. בהתאם לבקשת עובדיה המפוטרים, לפני שלושה חודשים מינה בית המשפט מפרק לחברה, את עו"ד גיא גיסין. עכשיו נמצא קונה לחברה, והוא לא אחר מאשר זבדי, שניהל אותה והחזיק כ-24% ממנה. את הרכישה מבצע זבדי באמצעות חברת ודרנה תעשיות, שהוא הבעלים והמנהל שלה, ושהוקמה במטרה לבצע את העסקה הנוכחית.

מבחינת העובדים, מדובר בחדשות טובות. הכסף ישמש להחזרת רוב החובות לנושי החברה, ובכללם גם הם. סקיור-ויז'ן, מצידה, שוב בניהולו של זבדי, תצא עתה למאבק חדש על עתידה. עו"ד עמוס חכמון ממשרד חזקיה חכמון, שייצג את זבדי בעסקה, מסביר לאן פני החברה מפה והלאה: "למורן היה חשוב לבצע את העסקה, כי כך משולמים חלק ניכר מהחובות, בעיקר לעובדים. עדיין לא ברור באיזו מתכונת הפעילות תמשיך. הכוונה היא למצוא פלטפורמה מתאימה, כלומר משקיע שינהל את החברה יחד עם זבדי, או למכור אותה".