פלאפון השיקה היום (ג') את השפה הפרסומית החדשה לרגל השקת רשת ה-GSM החדשה.
מדובר בשפה תקשורתית חדשה שהחברה מיישמת במטרה להגיע לקהלים חדשים בקרבם רשמה החברה בעבר חולשה יחסית. מדובר בעיקר בקהלים של אנשי עסקים ונוער, שבעבר ביכרו שלא להצטרף לחברה משום שלא היה לה את מגוון המכשירים ואת הטכנולוגיה המקובלת והנפוצה בעולם.
ההשקעה בקמפיין ההשקה תסתכם ב-12 מיליון שקל, אולם למרות זאת פלאפון לא צופה גידול בתקציב הפרסום ב-2009.
על הקמפיינים הראשונים בשפה התקשורתית החדשה אמון משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יוצר השפה, כאשר בהמשך יצטרף אליו גם משרד הפרסום השני של פלאפון - באומן-בר-ריבנאי. רשמית, בפלאפון אומרים כי המגמה היא לשמור על חלוקת התקציב בין שני המשרדים.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מסר: "חודש לאחר השקת הרשת החדשה, עוד טרם הקמפיין פרסומי, הצטרפו 50 אלף לקוחות לרשת החדשה. אנו מודעים לציפיות שהיו בשוק לקראת השקת הרשת החדשה, הן מצד לקוחותינו והן מצד לקוחות פוטנציאליים, ונעשה הכל על מנת לעמוד בציפיות אלה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.