תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות, שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן, התקיימה הערב בפעם הרביעית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום בזמן המלחמה • התחרות כללה 15 קטגוריות, והוגשו אליה 120 עבודות
תחרות השיווק האפקטיבי התקיימה הערב בתל אביב • חברת כרטיסי האשראי מקס וחברת התקשורת yes זכו בפרסי האפי פלטינום • הגרנד אפי הוענק לעמותת "זיכרון בסלון", ששמה לה למטרה לייצר מסורת ישראלית חדשה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה
משרד הפרסום מקאן ת"א זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, אך שניים מהמתמודדים במכרז טוענים ל"תכססנות" ודורשים לבטל את תוצאותיו • וגם: חברת מיליה המייצרת ביגוד ואביזרים למותגי הוט קוטור - ובהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה - נכנסת לארץ • אירועים ומינויים
"אם היית אומר לי לפני שנתיים שאנהל משרד פרסום, זה היה נשמע הגיוני כמו לנהל מפעל לייצור ברגים. אבל זה לא הפריע לי, כי ידעתי שיש לי כל הכישורים לתפקיד" • שיחה קצרה עם שלי שמיר-קינן, מנכ"לית באומן-בר-ריבנאי
הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי
במכרז של סופר פארם צפויות להתמודד כל חברות המדיה הגדולות • וגם: רמי יהושע רוכש מניות בסוכנות התוכן אינסייד • באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של מד"א
באומן ימשיך בשלב זה לטפל בכל מה שאיננו המותג סופר-פארם עצמו, כמו המותגים לייף, מילוקה ועוד • המהלך עשוי לייצר משחק כיסאות מוזיקליים בין משרדי הפרסום הגדולים, שיתמודדו על תקציב בהיקף של כ-70 מיליון שקל
לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש
המשרדים עלו לשלב השני במכרז על תקציב הפרסום, שהיקפו עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה • בימים הקרובים צפוי להתקיים הליך הניקוד המקצועי
לגלובס נודע כי תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עוזב את משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ועובר למשרד הפרסום מקאן ת"א • קניון עופר רמת אביב משיק חנות פופ-אפ יד שנייה, שכל הכנסותיה ייתרמו לעמותות הפועלות למען נערות בסיכון • אירועים ומינויים
ביטוח ישיר מעוניינת להחליף שפה פרסומית ולוותר על אייקון היונים, ולכן ניהלה מכרז בו התמודדו גם גיתם וגליקמן • באומן-בר-ריבנאי סירב להתמודד • היקף התקציב: כ-5 מיליון דולר
יחליף את ירון פרל שעבר למקאן • בגליקמן הושלם רה-ארגון בהנהלה עם מינוי שלוש סמנכ"ליות חדשות
שמיר-קינן, מנשות השיווק המוערכות בישראל, מכהנת כיום כמנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית • תחליף בתפקיד את בן מוסקל, שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו
תקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת מטופל מאז 2016 במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל
על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשכנזי ודי-סיי
מוסקל כיהן בתפקיד שלוש שנים ובשלב זה טרם מונה לו מחליף • עד לבחירתו של מנכ"ל חדש ינהל את המשרד יוסי לובטון לשעבר מנכ"ל המשרד ובשלוש השנים האחרונות יו"ר הקבוצה
גיתםגליקמן שמיר סמסונובמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסוםפרסוםפרסומותקופת חולים מאוחדתתקציב פרסום