רנו חושפת לקראת ז'נבה את דגמי הסניק והגרנד-סניק החדשות וגרסת הסטיישן של המגאן

המכוניות החדשות יוצעו עם תיבה אוטומטית רציפה ומנוע טורבו קטן וחזק ; על רצפת ומכללי הסטיישן החדשה תוצג בהמשך השנה גם גרסת הסדאן, שתיקרא "פלואנס", והמכונית החשמלית של "בטר פלייס"

רנו מרחיבה בתערוכת ז'נבה את משפחת המגאן החדשה, והפעם עם דגמים שיהיו רלוונטיים לשוק הישראלי בהקדם. בראשן ניצב הדור החדש של המיניוואן "סניק", שנחשף גם בגרסה הרגילה וגם בגרסת ה"גראנד" הארוכה עם שבעה מקומות ישיבה.

באגף ההנעה החידוש הרלוונטי המרכזי הוא מעבר לתיבה אוטומטית רציפה מטיפוס CVT, שתוצע עם מנוע ה-2 ליטר במקום האוטומטית המקובלת.

רנו סניק

רנו סניק

ברשימת החידושים ניתן למצוא גם מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר חסכוני וחזק עם 130 כ"ס. מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2 ליטר (150 כ"ס) יוצע עם שילוב של תיבה אוטומטית. הגראנד סניק מציע גם תוספת מרשימה של 92 ליטר לתא המטען כאשר כל מקומות הישיבה מאויישים.

רנו סניק

במקביל הציגה רנו גם את גרסת הסטיישן החדשה של המגאן. בסיס הגלגלים שלה ארוך ב-6.2 ס"מ מזה של במגאן האצ'בק וניצב על 2.7 מטר. תא המטען צמח ל-524 ליטר וכעת ניתן להטעין לקבינה מטענים באורך כולל של עד 2.55 מטר.

על רצפת ומכללי הסטיישן החדשה תוצג בהמשך השנה גם גרסת הסדאן, שתיקרא "פלואנס", והמכונית החשמלית של "בטר פלייס".

מגאן סטיישן