הראל השקעות השלימה שלב ד' ברכישת קניון הגבעה תמורת 13.6 מיליון שקל

באוגוסט האחרון השלימה החברה את רכישת שלבים א', ב', וג' מהקניון בגבעת-שמואל מידי גינדי השקעות, תמורת 149 מיליון שקל בתוספת מקדמות בסך 27 מיליון שקל

חברת הראל השקעות השלימה את שלב ד' ברכישת קניון הגבעה בגבעת שמואל מידי גינדי השקעות, תמורת 13.6 מיליון שקל. באוגוסט האחרון השלימה החברה את רכישת שלבים א', ב', וג' תמורת 149 מיליון שקל בתוספת מקדמות בסך 27 מיליון שקל.

שלב ד' בקניון הושכר לבנק הפועלים לתקופה של עשר שנים עם שתי אופציות הארכה בחמש שנים נוספות.

קניון הגבעה, שהוקם על ידי גינדי השקעות ונחנך ביולי האחרון, משתרע על מגרש בשטח 30 דונם, מתוכם 8,000 מ"ר שטחי מסחר וחניון ל-500 כלי רכב. הקניון פועל במודל של Street Mall, מרכז קניות המשלב חוויית קנייה בקניון וברחוב ראשי. שדרת החנויות משתרעת לאורך 300 מטר, והיא כוללת 75 חנויות ועסקים שממותגים לפי הקונספט העיצובי של רודאו דרייב שבבוורלי הילס.

באוגוסט האחרון החלה הראל לנהל משא ומתן למכירת קניון הגבעה לבריטיש ישראל לפי שווי של 212 מיליון שקל. לפני פחות מחודש הודיעה בריטיש ישראל שהיא תשלם להראל על ה-50% מהקניון באמצעות הקצאת מניות במרכז המסחרי בילו סנטר שבבעלותה.

המשמעות היא שבמקום שבריטיש תשלם להראל על ה-50% מקניון הגבעה במזומן, היא תקצה להראל ולדקלה מניות במרכז בילו סנטר, שממוקם בצומת בילו, סמוך לרחובות ולמועצה המקומית קרית עקרון. יתרת התמורה בגין ה-50% מקניון הגבעה תהיה חוב של בילו סנטר להראל .