אהוד ברק הציע לח"כ יחימוביץ' את תיק התמ"ת בממשלת נתניהו - יחימוביץ' דחתה הצעתו על הסף; ברק מכחיש

יחימוביץ': "כניסה של העבודה לממשלת ביבי-ליברמן היא חרקירי פוליטי ומוסרי ומי שתומכים בה דואגים באופן ציני לכיסא של עצמם - לא יהיה חלקי עימם" ; לשכת ברק: "שר הביטחון, איננו מציע תיקים, כיוון שאין בכלל דיון כזה כרגע וייתכן, שאף לא יהיה"

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

יו"ר העבודה אהוד ברק ממשיך להתעלם מהרוחות הסוערות במפלגה שלו: לחדשות 2 באינטרנט נודע כי במהלך שיחה פרטית שקיים עם ח"כ שלי יחימוביץ', הציע לה ברק את תיק התמ"ת בממשלת נתניהו.

יחימוביץ' אישרה את הפרטים והבהירה כי דחתה את ההצעה באופן מוחלט. "כניסה של העבודה לממשלת ביבי-ליברמן היא חרקירי פוליטי ומוסרי ומי שתומכים בה דואגים באופן ציני לכיסא של עצמם. לא יהיה חלקי עימם", אמרה יחימוביץ'. בימים האחרונים גוברים הקולות שקוראים לברק להפסיק לשוחח עם נתניהו על אפשרות של כניסה לממשלה.

מלשכתו של ברק נמסר: "יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק, מגדיר את הטענה, כאילו הציע לח"כ יחימוביץ את תיק התמ"ת "טענה מופרכת". שר הביטחון, איננו מציע תיקים, כיוון שאין בכלל דיון כזה כרגע וייתכן, שאף לא יהיה. לא ייתכן, שבעקבות כל פגישה בארבע עיניים, יצאו הדלפות משובשות שמטרתן לטרפד שיח פוליטי לגיטימי לפגוע ביו"ר מפלגת העבודה. אין תיקים לחלוקה, וממילא, לא הוצע אף תיק, שלא קיים, לאף חבר או חברה".

הפעם ההתנגדות מגיעה מצעירי המפלגה, שהציבו אולטימטום לברק - "הפסק לנהל מגעים עם נתניהו, או שננקוט בצעדים נגדך". מעיין אמודאי, יו"ר חטיבת הצעירים אמר לחדשות 2 באינטרנט כי "אתמול כינסנו את כל ראשי תאי סטודנטים של מפלגת העבודה ובעלי תפקידים שונים בחטיבה הצעירה לישיבת חירום".