קסטרו: גידול של 2.9% ברווחי 2008 ל-32.3 מיליון שקל; תחלק דיבדנד של 20 מיליון שקל

ההכנסות של רשת האופנה בשנה החולפת צמחו ב-4.3% ל-601.6 מיליון שקל ; ברווח התפעולי חל קיטון של 0.6% ל-79.4 מיליון שקל

רשת האופנה קסטרו פרסמה היום (ד') את דו"חותיה הכספיים לסיכום 2008, מהם עולה כי הכנסותיה צמחו ב-4.3% ל-601.6 מיליון שקל, לעומת 577 מיליון שקל ב-2007.

ההכנסות המיוחסות לתחום הקמעונאות עלו בכ-8.6%, בעקבות פתיחת חנויות חדשות בישראל, וההכנסות המיוחסות לתחום הסיטונאות ירדו ב-23.7%, בשל ירידה במשלוחי עונת החורף. ירידה זו נובעת מעצירת משלוחים לזכיינים של החברה במזרח אירופה ברבעון הרביעי של 2008, נוכח קשיי גבייה בעקבות המשבר הפיננסי בעולם.

הרווח מפעולות רגילות הסתכם ל-79.4 מיליון שקל, לעומת כ-79.9 מיליון שקל ב-2007 - ירידה של 0.6%.

בשורה התחתונה, ברווח הנקי חל גידול של 2.9%, והוא הגיע ל-32.3 מיליון שקל, או 6.2 שקלים למניה, לעומת 31.5 מיליון שקל, או 5.98 שקלים למניה, ב-2007.

מהחברה נמסר כי "על אף המשבר הכלכלי ותנאי המשק הקשים החברה ממשיכה במסורת שיתוף כלל עובדי החברה ברווחיה ותחלק מענקים בהיקף של 9.4 מיליון שקל. בנוסף, החברה תחלק דיבדנד בסכום כולל של כ-20 מיליון שקל".

גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, מסר: "אנו מרוצים מהתוצאות שהשיגה קסטרו בשנת 2008. החברה ממשיכה בפיתוח התשתיות של החברה על מנת לעמוד באתגרים הצפויים לה בשנים הקרובות. החברה ממשיכה להציג תזרים גבוה מפעילות שוטפת והינה בעלת איתנות פיננסית, אשר מאפשרת לה להמשיך במדיניות חלוקת הדיבידנדים שהחלה בשנת 1997 גם במצב בו מצוי המשק היום".