סוף לסאגת מעקות הבטיחות בכביש 431? דניה סיבוס וטראפיק-טק הגיעו להסכם על תיקון הליקויים

שיתוף הפעולה בין החברות יכלול ביצוע מבדק איכות בכביש 431 ותיקון הליקויים ככל שיתגלו במסגרתו

האם הגיע סוף לסאגה סביב הליקויים בכביש 431? דניה סיבוס דיווחה היום (ה') לבורסה כי אתמול הודיעה למעצ (החברה הלאומית לדרכים), בשיתוף עם החברה הבת, זכיינית כביש 431 נתיבי היובל, על שיתוף פעולה עם טראפיק-טק לתיקון הליקויים במעקות הבטיחות בכביש.

דניה וטראפיק-טק, יצרנית מעקות הבטיחות מפלדה שגם התקינה אותם בכביש, הגיעו ביניהם להסכמות על שיתוף פעולה, שיכלול ביצוע מבדק איכות בכביש 431 ותיקון הליקויים ככל שיתגלו במסגרתו.

לאחר סיום התהליך ימציא נציג טראפיק-טק אישור בכתב שלפיו כל המעקות ורכיבי המעקות שהותקנו בכביש הותקנו עפ"י הוראות טראפיק-טק ובוצעו עפ"י מפרטיה והנחיותיה תקינים, עברו בקרת איכות על ידי טראפיק-טק ומאושרים על ידיו כנציגת החברה.

עד כה הציבו הצוותים של מע"צ מעקות בטיחות זמניים לאורך 600-800 מטר בלבד בכביש. יחד עם זאת, ביצוע העבודות גורם לחסימת נתיב אחד בכביש ופוגע בתנועת הרכבים.

כמו כן, באזורים בהם מוצבים המעקות הזמניים מוגבלת מהירות הנסיעה לכ-80 קמ"ש בלבד. בחברה הלאומית לדרכים אומרים כי קיבלו דיווח ראשוני בלבד מדניה סיבוס וממתינים ללמוד את פרטי ההסכם בין הצדדים. במידה שמע"צ תאשר את הסיכום בין דניה ליצרנית המעקות תיסלל הדרך לשחרור מענק ההקמה בסך של כ-280 מיליון שקל שדניה אמורה לקבל מהמדינה תוך 45 יום מפתיחת הכביש לתנועה.