סטארלימס זכתה בחוזה של 4 מיליון דולר עם חברת ביוטק גדולה

שם החברה, אחת הגדולות בתחומה בעולם, לא נמסר ; הפתרונות של סטארלימס יוטמעו במעבדות הלקוחה ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה

פתרונות של חברת סטארלימס יוטמעו במעבדות של אחת מחברות הביוטק הגדולות ביותר בעולם. סטארלימס דיווחה אתמול, לאחר סיום המסחר בוול סטריט, על זכייתה בחוזה בהיקף של 4 מיליון דולר, במסגרתו תספק ללקוח ששמו לא נמסר פתרונות משולבים מבוססי-רשת לניהול המידע במעבדות.

הפתרונות כוללים את שלושת היישומים שסטארלימס מציעה ללקוחותיה - LIMS, תוכנה לניהול מידע במעבדות; SDMS, לטיפול במסמכים מדעיים; ולראשונה בהיקף נרחב גם את ה-ELN, מעין מחברת אלקטרונית לשימוש במעבדה. הפתרונות יוטמעו במעבדות של חברת הביוטק ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה. החוזה כולל גם שירותי ייעוץ ראשוניים מצידה של סטארלימס, וכן שירותי תחזוקה במהלך השנה הראשונה שלו.

ג'ף פרגוסון, סמנכ"ל התפעול של סטארלימס, ציין שהחוזה החדש הוא הבעת אמון במוצרי החברה ובחזון שלה. הוא הוסיף שיחידת הייעוץ של סטארלימס מספקת את הייעוץ בתכנון, ניהול ותמיכה שנדרשים בפרויקטים מורכבים מסוג זה.

סטארלימס מנוהלת על-ידי יצחק פרידמן, והיא נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב. שווי השוק של החברה הוא 31 מיליון דולר, אחרי ירידה של 50% בשווייה במהלך השנה החולפת. בשנת 2008 רשמה החברה הכנסות של 25.2 מיליון דולר, ורווח נקי של 2.9 מיליון דולר (3.2 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP). סטארלימס ציינה עם פרסום הדו"חות, שהיעד שלה לשנת 2009 הוא לשפר את שיעורי הרווח התפעולי.