קומאביליטי מרחיבה את הגיוס ב-4 מיליון דולר ל-10 מיליון דולר

החברה מפתחת פלטפורמה (neXus) להפעלת שירותי ערך מוסף עבור ספקיות שירותי הטלקום ; אלון פישמן, מנכ"ל קומאביליטי: "דווקא בתקופה מאתגרת כזו, ספקי שירות מחפשים דרכים לבדל שירותים ולשפר את התפעול"

חברת Comability מרחיבה את סבב גיוס ההון שביצעה לפני כשנה. החברה גייסה 4 מיליון דולר, שהתווספו ל-6 מיליון הדולר אותם גייסה בסוף 2007 מהקרנות ורטקס וסטאטה ונצ'רס. בסך-הכול השלימה החברה גיוס של כ-10 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון מורחב.

קומאביליטי, שמנוהלת על-ידי אלון פישמן, הוקמה בשנת 2004, אך ביצעה את סבב גיוס ההון הראשוני שלה רק לפני כשנה. החברה מפתחת פלטפורמה (neXus) להפעלת שירותי ערך מוסף עבור ספקיות שירותי הטלקום. לקומאביליטי יש מוצר עובד והכנסות, חריג מחברות רבות אחרות בשלב הגיוס הראשוני. החברה פיתחה והתקינה את המוצר אצל מספר ספקים בתחומי ה-DSL, הסלולר וה-WiFi בישראל ובמדינות באזור.

ההשקעה, כך מסרה החברה, נועדה להגדיל את החברה ולהיערך לביקוש לפלטפורמה שלה לניהול פעילות משתמשים וחבילות שירותים. כמו כן, החברה מסרה כי בהמשך להשקעה היא תגייס עובדים נוספים. את האופטימיות, על אף תנאי השוק הנוכחיים, מסבירה החברה בכך שפרסונליזציה של שירותי הרשת מבוקשים מאוד בתקופה הנוכחית למרות האווירה הכלכלית.

אלון פישמן, מנכ"ל קומאביליטי, אמר כי "דווקא בתקופה מאתגרת כמו הנוכחית, ספקי שירות מחפשים דרכים לבדל שירותים ולשפר את התפעול. הביקוש לשירותי נתונים בסביבת ה-Mobile ולתקשורת קווית צומח בקצב מהיר". יו"ר קומאביליטי הוא איציק פרנפס, שותף בקן הון הסיכון Stata, אשר היה שותף בייסוד Class data שנרכשה על-ידי סיסקו בשנת 1999 ו-Kagoor Networks, שנרכשה על-ידי Juniper ב-2005.