ענקית הקוסמטיקה, L'OREAL PARIS משיקה אריזות משפחתיות של 750 מ"ל לסדרת אלביב טיפוח שיער, וזאת כחלק מניסיון להרחיב את קהלי היעד.
הסדרה החדשה תימכר ב-1,400 נקודות מכירה ברחבי הארץ. כחלק מההשקה תעלה החברה קמפיין פרסום נרחב בחודש מארס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.