התחממות בגזרת הסלולר: נציגי פלאפון הופיעו במוקדי שירות של סלקום והציעו ללקוחות לנטוש תמורת הטבות

מאידך, בפלאפון טוענים כי נציגי מכירות של סלקום הסתובבו בקניונים עם חולצות שעליהן כתוב: "אם אתה לקוח של פלאפון - יש לנו הצעה בשבילך"

התחממות בגזרת סלקום -פלאפון. ל"גלובס" נודע כי בשבוע שעבר אירעו מספר תקלות במסגרת התחרות בין החברות - כאשר נציגי מכירות משתי החברות נקטו בשיטות מכירה יוצאות דופן, שהגיעו עד לכדי כך שנציגי מכירות של פלאפון הגיעו למרכזי שירות של סלקום וחילקו פלאיירים ללקוחות המציעים להם לעבור לפלאפון ולקבל תנאים טובים יותר ממה שהם מקבלים בסלקום.

מאידך, בפלאפון טוענים כי נציגי מכירות של סלקום הסתובבו בקניונים עם חולצות שעליהן כתוב: "אם אתה לקוח של פלאפון - יש לנו הצעה בשבילך".

בכירים בשתי החברות מאשרים שבשבוע שעבר היו מספר אירועים נקודתיים שבהם חלה התחממות בתחרות בין אנשי המכירות מצד שתי החברות. לטענת פלאפון, אנשי סלקום התחילו בתרגילים "מלוכלכים", משום שהם מרגישים לחוצים מהשקת הרשת החדשה שמלווה במבצעים רבים. בפלאפון לא הכחישו שהחברה נקטה ביוזמות מכירה אגרסיביות על רקע המהלכים של סלקום, ולא הכחישו שנציגי מכירות שלה ניסו לשכנע לקוחות במוקדי השירות של סלקום להצטרף אליה.

סלקום, מצידה, טענה בפני הנהלות קניונים, כי המהלך של פלאפון אינו חוקי - ואם היא מציבה עמדות ליד מוקדי מכירות שלה, כדאי שיהיה להם רישיון כנדרש ושפעילות נציגי המכירות שלה לא תפריע ללקוחות סלקום.

נציין שבמערכת "גלובס" התקבלו פניות של לקוחות שטוענים שנציגי פלאפון פונים בצורה יזומה ללקוחות סלקום, ומציעים להם לעבור אליה תחת תנאים מפליגים. כשנשאלו אותם נציגים מהיכן הם השיגו את מספרי הטלפון הם מסרו שהשיגו אותו דרך מוקד 144 של בזק . שתי החברות סירבו להגיב.