הבונוס על הניצחון בדייויס מול שבדיה: 140 אלף דולר

זהו הסכום שיקבל איגוד הטניס על ההעפלה לרבע הגמר ; האירוח של נבחרת רוסיה בחודש יולי יבטיח לאיגוד 50% מההכנסות מזכויות השידור שיימכרו למפגש ; ניצחון על רוסיה יהיה שווה בונוס נוסף של 185 אלף דולר

נבחרת הדייויס של ישראל, שהבטיחה אתמול (א') בשבדיה את ההעפלה לרבע הגמר, תקבל מהתאחדות הטניס העולמית (ITF) בונוס של כ-140 אלף דולר עבור הניצחון. מדובר בבונוס הכספי הגבוה אי פעם שקיבל איגוד הטניס עבור הופעה בדייויס. השבדים יאלצו להסתפק בבונוס של כ-100 אלף דולר. שחקני הנבחרת יקבלו את הבונוס שהובטח להם בתחילת השנה - כ-40 אלף שקל לכל שחקן.

בונוס נוסף ממנו ייהנה איגוד הטניס בזכות העובדה שהנבחרת תארח בישראל את נבחרת רוסיה ברבע הגמר, הוא הכנסה נוספת מזכויות שידור. על פי ההסכמים המסחריים בגביע דייויס, רק המדינה המארחת נהנית ממכירת זכויות השידור. עבור ההתמודדות ברמת השרון ב-10-12 ביולי יקבל איגוד הטניס הישראלי 50% מההכנסות מזכויות שידור, בעוד שהתאחדות הטניס העולמית תקבל את 50% הנותרים.

אגב, אם תצליח ישראל לעשות סנסציה ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר, היא תהנה מבונוס של כ-185 אלף דולר. באיגוד הטניס מעריכים כבר עכשיו כי עלות האירוח של המפגש בחודש יולי תגיע ל-750 אלף שקל.

כל העדכונים הכלכליים מהטניס הישראלי - בניוזלטר והתראות הספורט של גלובס