נמשכים שיתופי-הפעולה באינטרנט: תפוז ו-nrg ישתפו תכנים

זאת לצד מגעים לשיתופי-פעולה שמנהל nrg עם נענע10 ומיזמי אינטרנט נוספים

שיתופי-הפעולה בין האתרים הישראליים נמשכים. אתר תפוז ואתר הווידיאו שלו FLIX חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה תוכני עם אתר nrg של "מעריב ".

במסגרת שיתוף-הפעולה - קהילות תפוז יוטמעו באתר nrg מעריב, תכני וידאו של FLIX יעלו במדורים השונים של nrg מעריב, וחדשות nrg מעריב יופיעו באתר תפוז.

כמו כן יתקיים שיתוף-פעולה בין FLIX והרשת החברתית SHOX של קבוצת "מעריב", במסגרתו ישמש FLIX כפלטפורמת הווידיאו של SHOX. שיתוף-פעולה זה מצטרף לשיתופי-פעולה אחרים שיש לתפוז עם גופי תקשורת מובילים, בהם ערוץ הספורט, זאפ ודפי זהב.

מנכ"ל תפוז, דן חן, מסר בתגובה: "אנו שמחים על שיתוף-הפעולה עם nrg מעריב, המייצר ערך גבוה לשני הצדדים. אתר nrg יוכל להעניק לגולשיו גישה לקהילות הכי טובות ומעניינות באינטרנט, ותפוז יוכל להעניק לגולשיו מבזקי חדשות של גוף חדשותי מוביל. בקרוב יוטמעו הפורומים של תפוז באתרים מובילים נוספים".

העורכת והמנכ"לית של nrg מעריב, בירנית גורן, הוסיפה כי "החיבור בינינו יעשיר את הגולשים וייצר חוויות תקשורת המשלבת מערכת חדשות מתקדמת לצד קהילות פעילות. כמו כן, צפוי שיתוף-הפעולה להביא לתנועת גולשים רבה יותר הן ב-nrg מעריב והן בתפוז. זהו שיתוף-פעולה ראשוני מבין מספר שיתופי-פעולה הצפויים ב-nrg מעריב, במסגרתם יקבל הגולש עוד תכנים".