יו"ר גאון אחזקות, משה גאון הודיע על הפחתת 20% משכרו עד סוף שנת 2009 ל-91 אלף שקל בחודש

זאת כחלק ממאמצי ההתייעלות והחיסכון שנוקטת החברה בעקבות המשבר הכלכלי ; שכרו החודשי ברוטו של מנכ"ל החברה, שי פרמינגר, לאחר ההפחתה של 10% יסתכם בכ-72 אלף שקל

קבוצת גאון אחזקות , הודיעה היום, כי כחלק ממאמצי ההתייעלות והחיסכון שנוקטת החברה בעקבות המשבר הכלכלי, הודיע יו"ר החברה, משה גאון, על ויתור חד צדדי בשיעור של 20% בשכרו לתקופה מוגבלת החל מחודש פברואר 2009 ועד סוף השנה.

כזכור, לפני כשבועיים הודיעה החברה על ויתור חד צדדי של ההנהלה והעובדים של 10% משכרם לתקופה מוגבלת מתחילת פברואר ועד סוף השנה וכן על כוונת יו"ר החברה להפחית אף הוא בשכרו.

בנוסף, דירקטורים של החברה, למעט דירקטורים חיצוניים, הודיעו אף הם על ויתור בשיעור של 10% מהגמול המשולם להם על ידי החברה עד סוף 2009.

תמורת שירותי הניהול של יו"ר החברה, משה גאון, לאחר ההפחתה יסתכם שכרו החודשי בכ-91 אלף שקל לחודש בתוספת מע"מ כדין, ושכרו החודשי ברוטו של מנכ"ל החברה, שי פרמינגר, לאחר ההפחתה יסתכם בכ-72 אלף שקל.

החברה עוסקת בתחומי הקמעונאות ומחזיקה בחברות "אייס","אוטודיפו",H&O בתחום תשתיות המים מחזיקה החברה ב-"גאון אגרו" כמו כן עוסקת החברה בשוק ההון באמצעות גאון בית השקעות.

ב-28 בינואר החזיק משה גאון ב-0.72% מהון המניות בחברה השווה לכחצי מיליון שקל והחזקתו של המנכ"ל פרמינגר הסתכמה ב-0.8%. בעלי העניין הגדולים בגאון אחזקות הם סמי שמעון עם החזקה של 25.19% בהון ואביו ז"ל של משה גאון, בני גאון אשר החזקותיו מסתכמו ב-19.84%. שווי השוק של החברה עומד על 72.8 מיליון שקל. ברבעון השלישי של 2008 הסתכם ההפסד המיוחס לבעלי המניות ב-23.5 מיליון שקל.