ד"ר יעל ארידור-בר-אילן, "הבת של", מצטרפת למעגל השותפות במשרד גורניצקי

זאת 23 שנה לאחר שעו"ד פיני רובין, ראש משרד עוה"ד גורניצקי, ייצג את אביה - שר האוצר לשעבר יורם ארידור - בדיונים בפני ועדת בייסקי

23 שנה לאחר שעו"ד פיני רובין, ראש משרד עוה"ד גורניצקי, ייצג את יורם ארידור, משרי האוצר המתוקשרים, בדיונים בפני ועדת בייסקי (לאחר התמוטטות המערכת הבנקאית בעקבות פרשת ויסות מניות הבנקים, ששמו של ארידור נקשר אליה), מצטרפת השבוע אל מעגל השותפות היוקרתי במשרדו, ד"ר יעל ארידור-בר-אילן, "הבת של" ארידור ועורכת-דין מוערכת במשרד.

ארידור-בר-אילן, שהצטרפה למשרד במארס 2007, הוגדרה על-ידי רובין כ"כוכבת עולה" בין הכוכבים החדשים שסימן במשרדו. שנתיים בלבד לאחר הצטרפותה למשרד, מגבה רובין את דבריו במעשים, ומקדם את "הכוכבת".

ארידור-בר-אילן קיבלה את רישיון עריכת-הדין בשנת 1999. סבה, דוד (ליברמן) ארידור, ואביה (לפני שפצח בקריירה ציבורית) היו עורכי-דין. היא מתמחה במשפט מסחרי בינלאומי, בעיקר בליטיגציה בינלאומית, ומטפלת במשרד בתיקים בינלאומיים מורכבים, בהם בעלי פרופיל תקשורתי גבוה. בין היתר, טיפלה במאבק המתוקשר של הקרן האמריקנית פרנקלין-טמפלטון נגד חברת התרופות הישראלית תרו (סימול TAROF.PK) ומנהליה, על רקע מכירת תרו לחברה ההודית סאן.

ארידור-בר-אילן נרגשת מהבעת האמון של המשרד: "אני שמחה על האמון שהמשרד והשותפים נותנים בי, ומודה להם. המשרד יודע לתת הזדמנות לאנשים להוכיח את עצמם וגם להתנסות וללמוד, וכשהעובדים מוכיחים את עצמם, הוא יודע לקדם אנשים צעירים. לי נתנו הזדמנויות מאז שהגעתי למשרד, גם פנחס רובין, גם מוריאל מטלון וגם גור יהודה סביר, לרבות הופעה בתיקים גדולים שעבדתי איתם, וגם להוכיח את עצמי, תוך כדי זה שהם יודעים גם ללמד. ויש ממי ללמוד. אם יש דבר שמאוד מתאים לי זה העובדה שבמשרד יש הרבה חשיבה מחוץ לקופסה, לצד יושרה ומקצועיות. אני מאושרת להימנות היום עם שותפיו".

לפני שנה וחצי, כשנשאלה ארידור בר-אילן על-ידי "גלובס" איפה היא רואה את עצמה בעוד 10 שנים, ענתה: "אשתדל להיות הליטיגטורית הכי טובה שאני יכולה, ובמקביל לעסוק בעיסוק אקדמי". היום היא מרגישה שעשתה צעד ענק בכיוון הנכון. "המשרד מאפשר לי להגשים את המטרות שלי, להתקדם בו ולשלב בין האקדמיה לליטיגציה".

בנוסף לארידור, קלט המשרד 6 עורכי-דין צעירים, ביניהם 5 שסיימו החודש את התמחותם בו. זאת, לאחר שבאוגוסט אשתקד, הצטרפו 8 עורכי-דין שסיימו את התמחותם במשרד אל שורותיו.

עורכי-הדין החדשים - שיצטרפו ל-92 עורכי-דין העובדים במשרד, מהם 27 שותפים - הם: עו"ד (רו"ח) מירית בר-הופמן, שעבדה במחלקת המיסים במשרד עו"ד טולצ'ינסקי-שטרן, וכן עבדה כרו"ח במחלקת המיסים במשרד רוה"ח Deloitte-בריטמן-אלמגור; עו"ד אסף אבטובי; עו"ד אורי יצחק; עו"ד איציק לזר; עו"ד זהר פישר; ועו"ד יפתח פרבר.