רועי רון, מנכ"ל יוניון דיגיטל, עוזב את תפקידו

יוניון דיגיטל היא חטיבת האינטרנט של חברת יוניון מדיה ; רון, מבכירי ענף האינטראקטיב בארץ, פונה לעסקיו הפרטיים בתחום התקשורת והאינטרנט ; יוחלף ע"י צחי מנצור, מנהל לקוחות בכיר ביוניון מדיה

רועי רון, מנכ"ל יוניון דיגיטל, עוזב את תפקידו, ויוחלף על-ידי צחי מנצור, מנהל לקוחות בכיר ביוניון מדיה - כך נודע ל"גלובס".

רון, שהיה ממייסדי נקסט אין, ממקימי יוניון דיגיטל ומבכירי ענף האינטראקטיב בשנים האחרונות, החליט לפרוש לאחר 11 שנים של פעילות בתחום. רון פונה לעסקיו הפרטיים בתחום התקשורת והאינטרנט.

יוניון מדיה הוקמה לפני כ-4 חודשים, במטרה להחליף את חברת המדיה יונייטד שהיתה בבעלות שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן. החברה עוסקת ברכש, תכנון, ייזום ובקרת מדיה בכל סוגי המדיה: טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט, עיתונות ומובייל. רון עמד בראש חטיבת האינטרנט של החברה - יוניון דיגיטל.

רון אמר בתגובה: "היה לי מרתק ואתגר גדול להיות ממקימי התחום בישראל, אני מקווה כי תרמתי רבות לענף ולפיתוחו בשנים האחרונות. עכשיו, אחרי כל-כך הרבה דברים שעשיתי, הגיע הזמן להתפתח גם למקומות אחרים. אני בטוח כי אשתף פעולה עם רבים מחבריי מהתחום".

למנצור תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים. ב-5 השנים האחרונות הוא טיפל בין היתר גם בתקציבי המדיה של יוניליוור, קסטרו ובתקציבי משרד הפרסום JWT.

אורן יוניוב, מנכ"ל יוניון מדיה, מסר: "אנחנו מאחלים לרועי הצלחה רבה ומאמינים כי נשתף פעולה ונעבוד יחד גם בעתיד. מהיכרותי רבת-השנים עם צחי מנצור, אחד מאנשי המדיה הטובים בישראל, אני בטוח כי הוא יביא את יוניון דיגיטל לשיאים חדשים".