השופט ורדי זיילר הטיל איפול על דיוני ועדת החקירה לשירותים הווטרינריים

"עבודתנו השתבשה בגלל תיאום עדויות והפחדות" ; הדבר נחשף במסגרת תחקיר מגזין G המתפרסם מחר ומגלה את המתרחש בוועדת החקירה הממשלתית לבחינת התנהלות השירותים הווטרינריים

יו"ר ועדת החקירה הממשלתית להתנהלות השירותים הווטרינריים, השופט בדימוס ורדי זיילר, החליט להטיל איפול מוחלט על עבודת הוועדה, כולל איפול רטרואקטיבי. הדבר נחשף במסגרת תחקיר מגזין G, המתפרסם מחר (ה') ומגלה את המתרחש בוועדת החקירה הממשלתית לבחינת התנהלות השירותים הווטרינריים.

בהחלטת ביניים שהוציאה הוועדה בתחילת השבוע נאמר כי היא מרגישה בתופעות של תיאומי עדויות, "שיפוץ" עדויות והפחדת עדים. לדברי זיילר, "לוועדה הגיעו שמועות על לחצים שהופעלו, בין השאר, למען תינתנה עדויות בעלות תוכן מסוים".

זיילר לא נקב בזהות החשודים בהשפעה זרה על עדים ובכיוון הלחצים, וסיכם: "אי אפשר להימנע מתחושה שעבודת הוועדה משתבשת כתוצאה מכל האמור לעיל".

זיילר הכריז על סגירת דלתות הוועדה ודיוניה בפני הציבור. האיפול הוטל רטרואקטיבית גם על עדות מסעירה במיוחד שנמסרה ב-25 בפברואר. במהלך דיוני הוועדה הזכיר זיילר שקיבל מסרים אנונימיים. הוא לא פנה ליועץ המשפטי לממשלה בתלונה בעניין זה.