יעקב קדמי נבחר לבנות את האסטרטגיה השיווקית של HOT

קדמי הוא מבכירי עולם השיווק בארץ ולשעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר ; בתוך כך הוחלט ב-HOT לוותר על איחוד בין חטיבות השיווק והתוכן

מנכ"ל HOT , הרצל עוזר, גייס את יעקב קדמי, מבכירי עולם השיווק בארץ ולשעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר , במטרה לגבש אסטרטגיה שיווקית ושפה פרסומית חדשה. קדמי יעבוד לצידה של דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של HOT, והשניים יעבדו על רענון ושינויים בתפיסת השיווק של החברה.

בתוך כך החליט עוזר לוותר על איחוד בין חטיבות השיווק והתוכן, מהלך שנבדק לעומק כחלק מהשינויים הארגוניים שהוא מבצע בחברה, ועקב רצונו להקטין את מספר הסמנכ"לים. במסגרת השינויים שביצע לאחרונה ניתן למנות את המיזוג בין מערכות מידע והנדסה, והכפפתם לאילון גינזבורג, שמונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר האחראי על הפעילויות הללו. בעקבות זאת עזב אלי בן-סימון, סמנכ"ל מערכות המידע, את החברה. כמו כן, הוא ביטל את תפקיד סמנכ"ל השירות הטכני והכפיף את הפעילות לחטיבת שירות הלקוחות.

הערכות הן כי השינויים שמבצע עוזר בהרכב ההנהלה טרם הגיעו לכדי מיצוי, וייתכן כי במסגרת רצונו לגבש צוות ניהולי חזק, ייתכנו שינויים פרסונליים נוספים.

אחת המטרות העיקריות באסטרטגיה השיווקית החדשה תהיה לחזק את הזיהוי של החברה עם תחום ה-VOD שאותו היא מובילה, והיא היחידה שמספקת בשלב הזה. זאת על רקע כוונות yes להיכנס לתחום עד סוף השנה ובעקבות כניסתה של פרטנר לתחום התוכן הטלוויזיוני, והחשש כי HOT תאבד את מעמד הבכורה שלה בתחום.