חמצן לזכיינית ערוץ 2 רשת: בעלי המניות צפויים להזרים 10 מיליון שקל לקופת החברה

מרבית בעלי המניות ברשת, ובראשם אודי אנג'ל, הסכימו להזרמה - כל אחד על-פי חלקו היחסי בחברה, אולם בשלב זה לא ניתנה תשובתו הסופית של אביב גלעדי להזרמת חלקו בסכום

הזרמה של 10 מיליון שקל לקופת זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה להתרחש בימים הקרובים. כפי שמסתמן כרגע, מרבית בעלי המניות ברשת, ובראשם אודי אנג'ל, הסכימו להזרמה - אולם בשלב זה לא ניתנה תשובתו הסופית של אביב גלעדי להזרמת חלקו בסכום.

ההזרמה בפועל של 10 מיליון שקל תתבצע כאמור בימים הקרובים, וזאת לאחר שניתנה לה אישור של האסיפה הכללית ברשת. ידוע כי למעט גלעדי המחזיק בכ-% 20 ממניות רשת, שאר בעלי המניות בחברה נתנו את הסכמתם להזרמה - כל אחד על-פי חלקו היחסי בחברה.

ההחלטה להזרים כסף לרשת נוסעת מבעיה תזרימית של החברה, אולם מדובר בבעיה שמוגדרת בשלב זה כמינורית ושנובעת בעיקרה מההפסדים שרשמה החברה בתום שנת 2008, כמו גם מההבנה של בעלי המניות כי הבנקים אינם צפויים בימים אלה לספק הלוואות.

טרם ההחלטה על הזרמת הכספים התקיימה פגישה בין בעלי המניות, במטרה להגיע להסכמות ביחס לתקציב החברה לשנה הקרובה. לאחר תיקונים שנעשו, בעלי המניות הסכימו פה-אחד לתקציב שנקבע והתחייבו להזרמה.

על-פי חלקם היחסי של השותפים ברשת, עיקר ההזרמה תיעשה על-ידי אודי אנג'ל המחזיק ב-% 51 ממניות החברה - כך שאנג'ל יצטרך להזרים בעצמו כ-5 מיליון שקל.